י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הח"כ מש"ס נגד נתניהו

"לכבד הרוטציה; לעמוד בדיבורך - קודם לכל"

חבר הכנסת משה ארבל מש"ס תקף בראיון את ראש הממשלה נתניהו על כך שאינו עומד בהסכם הרוטציה עליו חתם עם כחול לבן. "הערך העליון שצריך לדעת שמילה זו מילה"

"לכבד הרוטציה; לעמוד בדיבורך - קודם לכל"
משה ארבל/בנימין נתניהו צילום: פלאש90

למרות שהנושא ירד מסדר היום, ונראה כי הסכם הרוטציה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש הממשלה החליפי בני גנץ כבר לא יתקיים וכבר בקרוב נצעד לבחירות נוספות, עדיין יש מי שחושב גם מתוך הקואליציה כי יש לקיים את ההסכם, והערך של עמידה במילה חשובה מכל.

בראיון היום לynet התייחס נציג ש"ס חבר הכנסת משה ארבל לנושא, כשאמר בראיון לאטילה שולפמבי, כי: "עמדתי האישית שמדינת ישראל זקוקה ליציבות, זקוקה לתקציב, וגם צריך לומד ביושר; יש חשיבות גדולה להסתכל לציבור בעיניים ולומר: אין שום פסול ואדרבה, חובה לאדם שחתם על חוזה - לעמוד בחוזה".

"לא אני חתמתי את הסכם הרוטציה", ציין חבר הכנסת ארבל, "נתניהו חתם את הסכם הרוטציה. והסכם צריך לכבד, אני חשוב שהערך הזה של עמידה בדיבורך קודם כל".

עוד אמר ארבל: "יש לי גם ביקורת על כחול לבן, וצריך לומר אותה שצריך לומר אותה". לטענתו, "לא יכול להיות שחלק מהממשלה תתנהל כאופוזיציה ויש דברים שצריך ליישב את ההדורים". אבל הוא מסכם בעקיצה כלפי נתניהו: "הערך העליון שצריך לדעת שמילה זו מילה".

משה ארבל רוטציה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד