י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
איבד את הכרתו

האברך החסידי טייל עם אשתו והילד והותקף

אברך חסידי טייל לתומו עם רעייתו והילד ברחובות קוני איילנד ביום שלישי אחה"צ ובמפתיע הותקף על-ידי גבר אפרו-אמריקאי ללא שום סיבה. הוא איבד הכרתו ונזקק לטיפול

האברך החסידי טייל עם אשתו והילד והותקף
ניידת משטרה בניו יורק צילום: pixabay

אברך חסידי שצעד עם אשתו עם עגלת תינוק בשדרות ווסט סנט בקוני איילנד ביום שלישי אחה"צ, הוכה קשות על ידי גבר אפרו-אמריקאי גדול ממדים שהגיע "משום מקום",

הגבר האלים והאנטישמי כנראה הגיח מאחור, והיכה את החסיד בפניו ושבר את אפו. בעברות התקיפה, החסיד נזקק לתפרים ואף איבד למספר רגעים את הכרתו.

הקורבן הוא תושב בורו פארק, שניסה ליהנות מטיול חול המועד עם משפחתו הצעירה. הוא אינו זוכר שום פרט אחר אודות התוקף, שלא אמר דבר וברח במהירות. לפיכך אין למשטרה הרבה מה לחקור, אם כי המשטרה סיווגה את הפיגוע כפשע שנאה. כך מדווח האתר BoroPark 24.

"האיש באמת לא זכר הרבה", אמר אחד מאנשי השומרים, כוחות משטרה הסתובבנו במשך כ-30 דקות כדי לראות אם הם יכולים למצוא מישהו בשכונה שנראה חשוד, אבל המקום היה די שומם. התוקף רץ לתחנת הרכבת שנמצאת ממש מעבר לרחוב ונעלם.

המשטרה לקחה עדויות, אך העובדה שהאיש לא יכול היה לזכור הרבה, ואף אחד אחר לא ראה את התקיפה לא מבשרת טובות בחיפוש אחר התוקף, הסביר אחד מאנשי השומרים.

"ב-10-15 השנים האחרונות לא היה כל כך הרבה פשע, ברוך השם, בשכונה ההיא, אבל משהו התעורר שם", אמר אחד מהמתנדבים, שמולי פולמן. "מה עורר את זה? אף אחד לא בטוח ב-100%".

"אני מניח שזו הייתה התקפה בכוונה, זה נעשה לגבר יהודי שלבש בגדים חסידיים, אבל אנחנו תמיד יודעים שאנחנו היעד שלהם, במיוחד כשאנחנו לא בשכונות שלנו" הסביר פולמן.

פולמן הוסיף כי יהודים שיוצאים לטיולים בשכונות אחרות, חייבים לפקוח את עיניהם בפני הסכנות סביבם, חלילה. "כל אחד צריך להיות בטוח, להיזהר, ללבוש מסכות ולעשות התרחקות חברתית ככל האפשר". אמר פולמן. "תמיד תהיו זהירים בכל מקום שאתה נמצאים, תמיד תסתכלו מסביב".

קוני איילנד אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד