י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מצלמת האבטחה גילתה

צפו: דקר אזרח והחביא את הסכין בקופת צדקה

שלושה ימים לאחר אירוע דקירה בנתניה איתרה המשטרה את הסכין ששימשה את הדוקר מוסלקת בתוך קופת צדקה. מתברר שנפטר ממנה במהלך בריחתו מהזירה באמצעות הסתרתה בקופה המוצבת ברחוב

צפו: דקר אזרח והחביא את הסכין בקופת צדקה
הסכין התוך קופת הצדקה צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל עצרה חשוד מנתניה בחשד שדקר אחר בסכין והסליק את הסכין בקופת צדקה במהלך בריחתו מהמקום. היום (חמישי) הוגשה נגדו הצהרת תובע.

לפני כשלושה ימים התקבל במשטרת ישראל דיווח על דקירת גבר ברח' פינסקר בנתניה. הנדקר, בן 33 מהעיר, פונה לקבלת טיפול רפואי לביה"ח לניאדו כשמצבו הוגדר בינוני. בפעילות מהירה של השוטרים, אותר החשוד בדקירה והוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. מחקירת המשטרה עולה כי ישנה היכרות בין השניים והרקע לדקירה הוא סכסוך בין השניים על רקע חשדו של החשוד כי הקורבן גנב דבר מה מחברו.

מתיעוד ממצלמות האבטחה ניתן לראות כי במסלול הבריחה של החשוד מהמקום, החשוד הסליק את הסכין בה דקר בתוך קופת צדקה של אחד מארגוני החסד והמשיך במנוסה. לאחר חקירה החשוד נעצר על ידי כוחות המשטרה.

מעצרו של החשוד, בן 32 מהעיר, הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע בדבר כוונת מחלקת תביעות של המשטרה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

דקירה קופת צדקה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד