ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
השכנים דיווחו על רעש

קטינים מאלעד תקפו שוטרים באלימות ונעצרו

בעקבות תלונות על רעש חריג ברחובה של העיר אלעד הלילה, הגיע שוטר לזירה שהותקף על ידי קטינים. הללו נעצרו בסיוע שוטרים נוספים שהגיעו למקום | בתוך כך מ"מ מפכ"ל המשטרה מגבה את שוטרי ישראל המתמודדים עם ימים לא קלים עבורם

קטינים מאלעד תקפו שוטרים באלימות ונעצרו
שוטרים בפעולה. אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

הלילה בין רביעי לחמישי, התקבלו במשטרת ישראל מספר דיווחים על רעש מטריד המתרחש ברח' רבי מאיר באלעד. שוטר שהגיע למקום הבחין בנערה קטינה כבת 17 וביקש ממנה להזדהות. הנערה סירבה ותקפה את השוטר. השוטר הודיע לה כי היא עצורה ובתגובה, הנערה קראה לחבריה שהיו בקרבת מקום וגם הם תקפו את השוטר שהזעיק עזרה.

כל החשודים תקפו גם את השוטרים שהגיעו למקום עד למעצרם של קטינה בת 16, קטין בן 14 ובגיר בן 19. החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה והיום התקיים דיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בפתח תקווה.

בתוך כך, לפני זמן קצר, מ"מ מפכ"ל המשטרה התייחס לפרסומים המשמיצים והאירועים האחרונים בנוגע למפקדי ושוטרי מחוז ירושלים בעיקר בשל עבודתם בהפגנות השמאל והדלפת התיעוד של אמיר השכל, ואמר: "מפקדי ושוטרי משטרת ישראל ובפרט מפקדי ושוטרי מחוז ירושלים ניצבים מול אתגרים מורכבים בפעילות האכיפה של תקנות הקורונה ובכלל. לצערי לאחרונה הם נאלצים להתמודד גם עם ריבוי השמצות ושיח מתלהם נגדם, שלעיתים קרובות זולג גם לאלימות מילולית ופיזית המופנית כלפיהם. משטרת ישראל שייכת לאזרחי ישראל כולם ופועלת למענם. המשטרה אינה גוף פוליטי! האמירות באשר לפעילות מפקדים מתוך אינטרסים זרים משוללות כל קשר למציאות".

"נמשיך לפעול בהתאם למדיניות הארצית למאבק בנגיף הקורונה ולאכיפת החוק למען הציבור ללא משוא פנים. אני מגבה את השוטרים והמפקדים בפעילותם ופונה אליכם, אזרחי ישראל - הקפידו ושמרו על הנחיות החוק לטובת שמירה על החיים של כולנו. מחזק את ידי המפקדים, בוטח בכם ובשיקול הדעת המקצועי שלכם. המשך חג שמח לכולם", סיכם מ"מ המפכ"ל.

אלעד משטרת ישראל תקיפת שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד