י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לקראת שמחת תורה

ראש הממשלה שוחח עם שלושת מזכירי המועצות

אחרי הפנייה לציבור החרדי בסרטון, ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם שלושת מזכירי מועצות גדולי וחכמי התורה וביקשם להעלות את נושא שמירת ההנחיות. נתניהו גם התייחס לאלימות המשטרתית בהיתקלות עם חרדים השבוע וסיפר כי שוחח על כך עם השר אוחנה

ראש הממשלה שוחח עם שלושת מזכירי המועצות
רובינשטיין וולצר צילום: Yonatan Sindel/Flash90, דוד זר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך להתמקד הערב בצמצום התפשטות נגיף הקורונה במגזר החרדי במהלך חגיגות שמח תורה מחר ולאחר שפרסם קריאה מצולמת מלשכתו, ל'בחדרי חרדים' נודע כי נתניהו שוחח הערב (חמישי) עם מזכירי המועצות, אברהם רובינשטיין, מזכיר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', יעקב ולצר מזכיר מועצת גדולי התורה החסידית וכן עם דוד בן שמעון, עוזרו של נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן.

ראש הממשלה ביקש מהם להעלות את נושא חובת השמירה על ההנחיות וההרחקות לקראת שמחת תורה, "אני פונה אליכם כי לכם ולרבנים יש יותר השפעה, אני רוצה להוריד את רמת התחלואה במגזר החרדי".

גם נושא אלימות המשטרה עלה בשיחה. נתניהו סיפר לשלושה: "הייתה לי שיחה ארוכה עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, ראיתי שיש רוח טובה מצד המשטרה", כשהוא ניסה ניסה להבין מה קרה עם הציבור שהביא לאלימות השבוע.

מוקדם יותר הערב פרסם ראש הממשלה סרטון שצולם בלשכתו בו קרא לציבור החרדי והדתי: "אל תלכו לבתי כנסת. תתפללו בחוץ ובריחוק. אל תרקדו. אל תדביקו ואל תידבקו". לדבריו: "אין חילול השם גדול יותר מזה שבגלל שמחת תורה נאבד חיים, ואין אסון גדול מזה". לסיום שלף ראש הממשלה כיפה לבנה והחל לקרוא 'מי שברך' לרפואת חולי הקורונה.

בנימין נתניהו מועצת גדולי התורה מועצת חכמי התורה יעקב ולצר אברהם רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד