ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הודות למושל

קורונה: חסידים סורבו כניסה לאולם הבאולינג

בעקבות דבריו של מושל ניו יורק וההגבלות עליהן הכריז בריכוזים החרדים, כעשרים משפחות שהגיעו לשחק באולינג במתחם ידוע ומוכר להם, סורבו כניסה לאחר שחייגו דקות קודם לכן מבלי להזדהות ונאמר להם כי ישנם הרבה עמדות משחק פנויות 

קורונה: חסידים סורבו כניסה לאולם הבאולינג
מתחם באולינג צילום: unsplash

ההשלכות של ההתקפה המילוליות מפי מושל ניו יורק אנדרו קומואו, אתמול (חמישי) על הקהילות החרדיות כבר מתחילות להשפיע על השטח.

אולם באולינג בניובורג שבניו יורק סירב להכניס אמש (חמישי) אחר הצהריים משפחות חרדיות שהגיעו לשחק במתחם. המקרה התרחש פחות מ-24 שעות לאחר הנאום השנוי במחלוקת של המושל והצעדים הדרקוניים שהגבילו את התפילות בבתי הכנסת לעשרה אנשים בכל בית כנסת במקומות שכונו "אזורים אדומים".

אתר Yeshiva world news מדווח, כי כעשרים משפחות הגיעו לאולם הבאולינג בסביבות השעה 14:30 בגלל גשם שהחל לרדת ואילץ אותן לשנות את תכניות חול המועד.

משפחה אחת סיפרה את גרסתה למה שהתרחש: "תכננו טיול להיום, כשהגענו לנקודת המקום של הטיול התחיל לרדת גשם", סיפר האב. הם התקשרו לאולם באולינג סמוך בשם Pat Tarsio Lanes בסביבות השעה 14:30 ואמרו להם שיש כרגע הרבה עמדות פניות.

אולם הבאולינג ממוקם בניובורג. ולדברי המשפחה, כשהם הגיעו למקום ואנשי הצוות גילו שמדובר בחרדים, הם סורבו כניסה. "היו כעשרים משפחות. כל אדם עטה מסכה ושמרנו ריחוק זה מזה" ציין האב. "הם יגידו לך שהנתיבים אינם זמינים כי יש להם משחקי קבוצות קבועות, אבל התקשרנו מראש ואמרו לנו להגיע ושיש הרבה מקום, וכשהגענו סורבנו להיכנס כי אנחנו חרדים". סיכם.

חרדים ניו יורק אנדרו קואומו מושל ניו יורק קורונה באולינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד