ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"לא נשכח ולא נסלח"

דעה: אנחנו חרדים, אבל מבינים הכול - תמיד

נציגי ועסקני הציבור החרדי, הגיע הזמן לעשות מעשה ולפעול על הציבור היקר שלנו החרד לדבר ה', על החובה להישאר מחוץ לאזורי הטירוף שנותר פה, שלא יתדרדר הלאה, בלי לקחת חוקים לידיים ולספק דלק לכותרות בתקשורת

דעה: אנחנו חרדים, אבל מבינים הכול - תמיד
קורונה בבני ברק צילום: פלאש 90

אני חרדי, גם אם אנחנו בתקופה שהפך לא "לא נעים" להצהיר על כך בקול גבוה, עדיין אני ממש חרדי – אבל מפגר אני לא.

ידעו ראשי מערכת הבריאות בישראל שאין דבר אותו אי אפשר להסביר. נכון, אני האזרח הקטן אבל עדיין מבין הכול גם אם מסבירים לי רק חלק.

ידעו ראשי מערכות ביטחון הפנים, המשטרה, השר, מ"מ המפכ"ל וכל אלה שפעם היו מפקדים והפכו לפקודים, אנחנו לא נשכח ולא נסלח על כך שבלי בושה, מתוך מה שעושה רושם של רוע מזוקק, אתם מתסיסים את השטח במכוון, מתפרצים בנהנתנות של שכרון כוח תוך נתינת דרור ליצריכם על גבם של "החרדים" – הילדים, הזקנים והנשים.

גורו לכם! בשעה שאני יושב בדירת הארעי, בלי אורחים, לבד, אני מתפלל הרבה על שלא נידרדר לחוסר יציבות ומרד אזרחי שיובילו לכאוס. אני מעביר בראש את סיפורי העמים בהם התרחש כאוס, מה היו הגורמים לכך? מתי מגיעה נקודת השבירה של האזרחים? ומבין שהמצב פה גרוע, אנחנו קרובים לזה מאי פעם, מתפלל שלא נגיע לשם, אבל בהחלט חושש.

כותב השורות. צילום: באדיבות המצלם

ידעו ראשי האוצר, כי המצוקה הכלכלית לא מסתיימת ב"חזקים" שמצליחים להגיע לתקשורת או לצאת להפגנות. מזמין אתכם ליום אחד אצלי במשרד, לפגוש עין בעין את אלו שהקורונה מבחינתם היא בכלל מגפה כלכלית לפני שהיא רפואית, מקורות חיים שנעלמו, משפחות בלי שום יציבות כלכלית ובלי יכולת ליחצן את עצמם במהדורות החדשות.

ראש הממשלה נתניהו, בהיותך המפקד העל של כלל הזרועות במדינת ישראל הגיע הרגע להקים צוות מקצועי, אמיתי, כזה שנטול כל עניין אינטרס פוליטי, צוות רפואי\כלכלי שיידע לקבל החלטות מושכלות בלי עננה של ח"כ כזה או אחר שתרחף מעל ראשו. בבקשה תעשה מעשה שייתן לנו בשורה חדשה ומעודדת.

נציגי ועסקני הציבור החרדי, הגיע הזמן לעשות מעשה ולפעול על הציבור היקר שלנו החרד לדבר ה', על החובה להישאר מחוץ לאזורי הטירוף שנותר פה, שלא יתדרדר הלאה, בלי לקחת חוקים לידיים ולספק דלק לכותרות בתקשורת.

ידעו ראשי המערכות הכלכליות והבנקאיות, אתם אלה שצריכים לחשוש, למרות הכאוס הכלכלי לא ששיניתם את ההתנהלות עם הלקוחות התנהלתם כרגיל ובעיקר באופן לא מאובטח, ועכשיו שכולנו רגע לפני ליפול עדיף היה שתעברו להתנהל בדרך של הידברות, לטובתנו – לטובתכם, תדברו אתנו, תקשיבו ותעזרו, תעשו משא וגם מתן.

כציבור כמעט התרגלנו שהדרך לכל מקום שהוא, אם לפוליטיקה או לתפקיד הבא של פרופסור כזה ואחר, עוברת על הגב שלנו השארת כתמים גדולים, אינטרסים מאחורי כסאות עור, לשכות ומשרות, וכמה מפליא אפילו אינטרסים מאחורי חלוקים לבנים שידעו להלל אותנו, את הציבור החרדי, כל עוד לא חיפשו עבודה חדשה אבל לדבר אחד טרם התרגלנו, לנציגי ציבור שמנסים היום (חמישי ה' דחוה"מ סוכות) לרקוד את "מה יפית" תוך דברי שבח ותודה למי שעשה לנו "והסתת בחגך".

אחי ורעי, כולם, מאז ומתמיד מי שניווט את הספינה שלנו היו גדולי ישראל, משה בדורו כשמואל בדורו ולנו אין את הרשות לקחת חלק במחלוקות של גדולי ישראל ואין זה תפקידנו לנסות לשנות את המצב. חובתנו להפנים כי ישנן קהילות וחצרות הפועלות בשונה ממה שאנחנו מכירים או רגילים.

דעה שונה מעולם לא הרגה אף אחד או החמירה את מצבו של מאן דהוא. זכרו! גדול השלום, וגדול יותר הוא השלום שבא עם קושי להסכים. חשוב שכולנו נזכור שרק לפני מספר ימים התפללנו כולנו, מי בחצר או במרפסת ומי בבית הכנסת - בלב אחד, שימנע מאתנו מגיפה וקטטה.

קורונה הסתה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד