י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הקרב הפוליטי

היוזמה של יש עתיד נועדה לכישלון; עימות בין זוהר לשי

השבוע תעלה בכנסת הצעת החוק של יש עתיד שכוללת בתוכה הפלת הממשלה הקיימת והקמת חלופית בלא צורך בבחירות. נציגי יש עתיד והליכוד התעמתו בשידור על הנושא

היוזמה של יש עתיד נועדה לכישלון; עימות בין זוהר לשי
מיקי זוהר צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המערכת הפוליטית תשוב השבוע לשגרה עם פתיחת מושב החורף בצל האיום ליציאה לבחירות עם האולטימטום שהציגו בכחול לבן להכין את התקציב לשנת 2021 עד לסוף החודש.

הערב בתוכנית 'החדשות' נרשם עימות בין הליכוד לכחול לבן, כשהשר יזהר שי איים: "נתניהו לא יקבע את הסיבוב הבא". לדבריו, "נתניהו לא יהיה רה"מ בישראל אם לוקחים אותנו לבחירות".

השר שי יתייחס להצעת אי אמון שהגישו ביש עתיד ובה הצעה להקים ממשלת חלופית עוד בתוך הכנסת ה-23 ואמר, כי הסיכוי להקים קואליציה חלופית בכנסת הנוכחית "נמוך מאוד עד אפסי".

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר השיב לשר יזהר שי ואמר בראיון ל'פגוש את העיתונות' כי "האיום של השר יזהר שי הוא איום סרק; ממשלה חלופית אינה ריאלית".

לפי היוזמה שהעלתה בשבוע החולף מפלגת יש עתיד יש עתיד, ייתכן תרחיש בו "נתניהו יעזוב את בלפור עוד השבוע", כך בכירים ביש עתיד. אלא שהסיכוי נגנז לאחר שחברי ימינה הודיעו כי לא יקיימו ממשלה לצד הרשימה המשותפת.

"אין ממשלה חלופית בכנסת הזו, לא נהיה חלק ממשלה הנשענת על הרשימה המשותפת; אחרי גל התחלואה צריך ללכת לבחירות", אמרה חברת הכנסת איילת שקד.

יזהר שי יש עתיד מיקי זוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד