י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא ויתרו

חגגו עם ספר התורה בתוך מחלקת הקורונה • צפו

מתנדבי 'לב חב"ד' שהגיעו לשמח את המאושפזים ב'אסותא אשדוד', לא ויתרו על מחלקת הקורונה ומתנדבים מחלימים נכנסו ורקדו עם ספר התורה במח' הקורונה • בין המשמחים: דודי שוורץ, שהיה מאושפז במצב קשה במשך חודש

חגגו עם ספר התורה בתוך מחלקת הקורונה • צפו
הקפות שניות לחולי קורונה צילום: באדיבות המצלם

שמחה גם במחלקת הקורונה: מתנדבי 'לב חב"ד' שהגיעו לשמח את המאושפזים בבית החולים 'אסותא אשדוד', כשהם מחזיקים בידיהם ספר תורה וכך הם עוברים ממחלקה למחלקה, לא ויתרו על המאושפזים במח' הקורונה והם ערכו הקפות שניות בתוך המחלקה המבודדת.

המתנדבים רקדו עם ספר התורה לצלילי מוזיקה, וכך שימחו את החולים שהביעו התרגשות רבה מהמחווה.

הפעילות ב'אסותא אשדוד' מתנהלת בשגרה בידי שליח חב"ד הרב צבי גודמן, תחת ניצוחו של רב בית החולים הרב יעקב קיהן. גם השנה לא ויתרו המתנדבים על עריכת ה'הקפות' כבכל שנה, ותודות לסיועה של הנהלת בית החולים ומחלקת הקורונה, התאפשר להם לשמח גם את המאושפזים במחלקה.

לשם כך הותרה כניסתם של מתנדבים שהוכחו כמחלימים ובעלי נוגדנים, כמובן תחת מיגון מלא ולאחר שספר התורה נעטף אף הוא תחת שכבות ניילון - שכן אחרת לא יהיה ניתן להוציאו מהמחלקה, בהתאם לנהלים, לאחר האירוע. 

בין המתנדבים ששימחו את החולים נראו גם המתנדבים הקבועים, הרב יוסף לנדא מפקד זק"א אשדוד, וכן ר' דודי שוורץ - מי שהיה מאושפז במחלקה במצב קשה במשך יותר מחודש כשהוא מונשם ומורדם, הוא החלים בחסדי שמים והיום מתנדב באופן קבוע במחלקה. גם עתה, במוצאי שמחת תורה, לא שכח דודי את החולים במחלקה והוא הגיע במטרה לסייע ולהביא עמו את שמחת התורה. 

 

 

קורונה הקפות שניות חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד