י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קמפיין תחת קורונה

הנשיא טראמפ: "אני רוצה להודות לכולם על התפילות"

הנשיא טראמפ בנאומו בפני מאות תומכים מחוץ לבית הלבן הודה על התמיכה הגדולה בעת ששהה בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף הקורונה • הנשיא הודה לכולם על התפילות הרבות • "הדמוקרטים ניהלו הרבה ערים, והמדיניות שלהם לא סיפקה אלא פורענות, עוני וצרות, בכל רחבי ארצנו"

הנשיא טראמפ: "אני רוצה להודות לכולם על התפילות"
טראמפ במדשאות הבית להבן צילום: צילום מסך

לראשונה מאז חלה בקורונה, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאם מול תומכיו ממרפסת הבית הלבן והכריז כי הוא מרגיש מצוין.

הנשיא, שלא יקיים עימות עם יריבו ביידן בגלל הנגיף בגופו, אמר בנאום בחירות מיוחד: "לא נאפשר למדינה שלנו להפוך לאומה סוציאליסטית". הנאום הוגדר מצדו של טראמפ כ-"מחאה שקטה למען חוק וסדר".

הקהל הריע לטראמפ ללא הפסקה תוך קריאות: "ארבע שנים נוספות, אוהבים אותך, USA!". הנשיא חזר כפי שהוא אומר ללא הפסקה בחודשים האחרונים, כי 'נגיף הקורונה הגיע מסין' והוסיף כי החיסון צפוי להיות בקרוב מאוד.

טראמפ הוסיף בנאומו: "המוחות הגדולים ביותר שלנו במדע וברפואה נמצאים בהתמודדות עם תרופות וחיסונים מהר יותר ממה שמישהו חשב שאפשר, הדמוקרטים ניהלו הרבה ערים, והמדיניות שלהם לא סיפקה אלא פורענות, עוני וצרות, בכל רחבי ארצנו, אמריקאים שחורים ולטינים מאמצים חזון פרו-משרות, פרו-עובדה, פרו-משטרתה ופרו-אמריקה".

מהבית הלבן נמסר כי הנשיא טראמפ פועל להגדיל עושר, לאפשר לקנות בית, ועובד למען שגשוג של קהילות המיעוטים באמריקה. אמריקאים שחורים רואים את שיעורי האבטלה הנמוכים ביותר ואת שיעורי העוני הנמוכים ביותר בהיסטוריה של אומתנו תחת הנשיא. רפורמת צדק לאסירי צווארון לבן הושגה תחת הנשיא.

הנשיא התייחס לתומכים הרבים מחוץ לבית הלבן: "בדיוק צעדתם לבית הלבן כי אתם מבינים שכדי להגן על חייהם של אמריקאים שחורים וכל האמריקאים, אתם צריכים שהמשטרה תתמוך בכם, תודה לאכיפת החוק ששומרת על ביטחון אמריקה".

דונלד טראמפ קורונה הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד