י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חוסר האיזון במפלגה

פרסום ראשון; בדגל זועמים ודורשים מאגודה פתרון מהיר

אחרי החגים הגיע, וב'דגל התורה' דורשים מחה"כ ליצמן לממש את הבטחתו כי ידאג לפתרון עבור אליהו ברוכי שנדחק מהכנסת לאחר שהראשון החליט להתפטר מתפקיד השר • ב'דגל' שיגרו מכתב זועם, ומחזיקים באיום במקרה ולא ייענו בהקדם

פרסום ראשון; בדגל זועמים ודורשים מאגודה פתרון מהיר
ישיבת סיעת יהדות התורה צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: לאחר עיכוב של קרוב לחודש, בדגל התורה זועמים על אגדות ישראל ודורשים למצוא פתרון בהקדם שיחזיר את האיזון בסיעת יהדות התורה, זאת לאחר פרישתו של חה"כ יעקב ליצמן מהממשלה שדחקה את ברוכי מהרשימה.

כבר למחרת הפרישה התכנסו בסיעת דגל התורה לישיבת סיעה נפרדת ושקלו להוציא הודעת דוברות חריפה, אלא שסגן השר אורי מקלב הגיע להסכמה עם לשכת השר ליצמן שאגודת ישראל תמצא פתרון תוך שבוע עד 10 ימים.

אלא שלאחר ראש השנה פרסמנו ב׳בחדרי חרדים׳ כי חבר הכנסת ליצמן דוחה את ההכרעה לאחר החגים, וטען כי יפתור את הפלונטר לאחר חג הסוכות, כהוא בעצם צריך למצוא מועמד שיחזור למשרד השיכון וכך להחזיר את האיזון בין דגל התורה לאגודת ישראל ביהדות התורה.

כבר הבוקר (ראשון) קיימו בדגל התורה התייעצות בין חברי הכנסת וכן התייעצות עם רבני התנועה בסיומה הוחלט לשגר מכתב זועם לחבר הכנסת ליצמן ובו הם דורשים פתרון מיידי.

נציין כי בדגל התורה מחזיקים באיום כי במקרה ולא ייפתר הנושא, סגן השר אורי מקלב יגיש אף הוא את התפטרותו מתפקיד סגן השר וידחוק את חבר הכנסת אליהו חסיד מהרשימה ובכך יחזור האיזון, באגודת ישראל טוענים כי קיימת אפשרות במקביל של הסכם רוטציה בין חסיד לברוכי.

יעקב ליצמן דגל התורה אגודת ישראל אורי מקלב אליהו ברוכי אליהו חסיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד