ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

צימרים בצפון: לחופשה המושלמת

ישנה מילת קסם אחת שגורמת לנו להעלות חיוך על השפתיים, והיא: חופשה. גם אם אנחנו מאוד אוהבים את העבודה שלנו והיינו רוצים להתנדב בה, מדי פעם עולה בנו הצורך לרענן מעט את האווירה ולצאת להרפתקה הפרטית שלנו. צימרים בצפון מספקים את כל המענה הדרוש לחופשה המושלמת לכל אחד: יחידים, זוגות ומשפחות ישמחו לעזוב הכול ולצאת לחופשה בצימר ללילה אחד, שניים או אפילו שבוע שלם

צימרים בצפון: לחופשה המושלמת
צימר יוקרתי צילום: FREEPIK

אלף שיר לצפון – מדוע הפך דווקא הצפון למוקד תיירותי מבוקש?

ישראל נתברכה במקומות מדהימים לאורכה ולרוחבה, אז מדוע צימרים בצפון זוכים לפופולריות גבוהה כל כך? ובכן, ישנם כמה יתרונות לצפון על פני אזורים אחרים. ראשית, אין ישראלי שאינו מכיר את הצפון הירוק בכל ימות השנה. הגליל והגולן מציעים את הנוף הירוק המושלם תמיד, ובאביב אפשר לראות מרבדי פרחים יפהפיים וריח ניחוח משכר הנישא באוויר. אי אפשר להישאר אדישים למראות המרהיבים ולתפאורה היפהפייה שהכין הטבע. ולכן, הצפון קורא למטיילים לצאת בהמוניהם ולהכיר את המסלולים השונים – לטפס על הרים, להשתכשך במעיינות או לרבוץ סתם כך על כרי הדשא ולספור את העננים השטים להם בנחת בשמיים.

אבל זה עוד לא הכול. בעלי עסק רבים מבינים את הפוטנציאל שטומן בחובו האזור, ולכן הם מקימים אטרקציות מרהיבות לכל מי שנכון להעז ולנסות. טיולי ג'יפים, מסלולי אופניים, קיאקים, רפטינג, רחיפה, צלילה, גלישה ועוד מגוון רחב של אטרקציות מחכות למטיילים. ולבסוף, אי אפשר להתעלם מהעובדה שהצפון הוא אזור מרגיע. רחוק מרעשי האנשים והאוטובוסים, זה האזור המושלם לצאת בו לחופשה.

לא מאבדים את הצפון – כך תבחרו את הצימר לחופשה הבאה שלכם

היום כולם כבר מכירים את כל היתרונות שבחופשה בצימרים בצפון. אתם מגיעים לצימר, מקבלים את המפתחות מבעל הצימר ומרגישים בבית. כי בצימר איכותי ומעוצב אחד יש לכם גינה, בריכה, משחקים, טלוויזיה, חדרים מרווחים וכל מה שאתם צריכים לחופשה הנהדרת שלכם. כל זה שייך לכם לתקופת ההשכרה, ואתם לא צריכים לעמוד בתור עם המגש בחדר האוכל או להימנע מלקפוץ לבריכה כי יש בה יותר מדיי אנשים. אבל כדי להפוך את החופשה שלכם מטובה למושלמת, עליכם לבחור את הצימר הנכון עבורכם. קבלו כמה טיפים בתור התחלה:

טיפ 1: מהו אופי החופשה שאתם מחפשים?

את החופשה שלכם אפשר לחלק לשניים: חופשת בטן-גב מרגיעה או חופשה מלאה טיולים וחוויות. כמובן, ניתן לשלב בקלות בין שתי סוגי החופשות כדי לגוון. אז אם אתם מעוניינים בחופשה מרגיעה, צימר מרוחק באזור הצפון הוא כל מה שאתם צריכים. אבל אם אתם מעוניינים באתגרים ומסלולים, כדאי לבדוק את קרבתו של הצימר לאטרקציות השונות. כך שלא תפספסו אף מסלול למיטיבי לכת או חווה לרכיבת סוסים.

טיפ 2: איפה תרצו לאכול?

המיוחד בצימר הוא שהוא מאפשר לכם לשמור על אותה התזונה שאליה אתם רגילים. בצימר עצמו תמצאו מטבח מאובזר הכולל את כל מה שאתם צריכים על מנת להכין את הארוחות שלכם. כך שאם אתם נמצאים בקבוצת שומרי משקל או סובלים מרגישויות, תוכלו להכין אוכל במטבח יוקרתי ומושקע. אבל מדי פעם, תוכלו גם להזמין ארוחות בתשלום מהצימר או לצאת למסעדה הקרובה כדי לטעום מאכלי גורמה. הכול נתון לבחירתכם.

טיפ 3: האם יש פעילויות לילדים?

אם אתם יוצאים לחופשה בצימר עם כל המשפחה, חשוב לדאוג שלילדים תהיה תעסוקה מתמדת. לפיכך, כשבוחרים את הצימר מומלץ לבדוק אם יש מספיק אטרקציות לילדים בגילאים שונים. מרבית הצימרים אכן מציעים מגוון רחב של פעילויות עבור הילדים.

טיפ 4: קרוב למרכז או רחוק מהכול?

אחד הדברים החשובים ביותר שעליו כדאי להחליט הוא המיקום של הצימר. אם אתם מוכרחים גישה למרכז מסחרי, כדאי לבחור צימר בתוך עיר או במרחק של נסיעה קצרה ממנה. אבל אם כל מה שאתם רוצים הוא לברוח רחוק עד כמה שאפשר כדי שהרעש היחיד שתשמעו יהיה ציוץ הציפורים, צימר מרוחק ומבודד הוא התשובה.

טיפ 5: האם מדובר בצימר איכותי?

דבר חשוב נוסף שמומלץ לברר הוא האם הצימר שאתם בוחרים הוא איכותי ומזמין. ניתן להתרשם בתמונות הצימר באתר האינטרנט, ויותר מכך – לקרוא את התגובות של גולשים שהיו שם. בדרך כלל, גולשים שחוו חוויה טובה ונעימה בצימר, לא יישארו אדישים וישאירו ביקורת חיובית. ואם יש לכם חברים או קרובי משפחה שיכולים להמליץ על צימר, זה אפילו עדיף. כך תזכו בהמלצה על צימרים ממקור ראשון.

טיפ 6: מה כלול במחיר ומה לא?

כל חופשה בצימר דורשת תכנון וחשיבה, ואתם צריכים לשאול את עצמכם כמה באמת אתם מוכנים להשקיע בחופשה. כאשר מחפשים צימר, כדאי תחילה לברר אילו שירותים כלולים במחיר ואילו מצריכים תוספת מחיר. בדרך כלל מדובר בשירותים כמו ארוחות בוקר, עיסויים, בר משקאות או אטרקציות מיוחדות. כדאי לברר את כל המחירים ולראות מה מתאים לכם ועל מה אפשר לוותר.

טיפ 7: עניין של עיצוב

כאשר בוחרים את החופשה המושלמת, כל פרט בה חשוב, וזה כולל גם את העיצוב של הצימר שבו תשהו. ניתן למצוא צימרים בצפון בעיצובים שונים: מודרניים, קלסיים, כפריים, עירוניים ועוד. אתם מוזמנים לצפות בתמונות באתר ולבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר.

צימר לאירוע הפרטי שלכם

צימרים בצפון נועדו לא רק לחופשות ונופשים, אלא גם לאירועים משמעותיים בחייכם. אתם מוזמנים לגלוש באתר צימר A ולמצוא את הצימרים המתאימים לאירוע שלכם. כך, ניתן לבחור מגוון רחב של קטגוריות כמו צימרים המיועדים במיוחד למסיבות, צימרים לדתיים, צימרים המגיעים עם בריכה או כאלה שמאפשרים לכם להביא בעלי חיים. כשכל המידע נמצא במקום אחד, הדרך לצימר המושלם הופכת לקצרה.

צימר בצפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד