י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תקשורת ספורט ופוליטיקה

השרה רגב איימה על כוכב העבר: "לא תהיה מאמן"

השדרן והמגיש המפורסם, אייל ברקוביץ' כינה את הליכוד כארגון פשיעה, ושרת התחבורה רגב יוצאת במתקפה וקראה להחרימו • כעת מסמן ברקוביץ' את היעד הבא בעולם הספורט הישראלי, והשר טרופר הממונה על הנושא הבטיח שהמינוי יהיה חף מכל נגיעה פוליטית

השרה רגב איימה על כוכב העבר: "לא תהיה מאמן"
איל ברקוביץ צילום: פלאש 90

לאחר שבשבוע האחרון כינה השדרן איל ברקוביץ' בתוכניתו עם המגישה אופירה אסייג בערוץ 12 את הליכוד "ארגון פשיעה" הצהיר מיד זוהר וכתב "לא אופיע יותר אצל אופירה וברקוביץ'". הערב מצטרפת להצהרה זו גם שרת התחבורה מירי רגב.

זוהר הסביר "הופעתי בתוכנית שלהם המון פעמים עוד מהימים שהיה שם קול שפוי, מקצועי ואובייקטיבי. לצערי זה הפך היום למשהו אחר, כזה שחצה את כל הגבולות ההגיוניים".

"האמירה השערורייתית של אייל ברקוביץ' שאנחנו 'ארגון פשיעה' הייתה בלתי נסבלת ואסור לנו לעבור על כך לסדר היום. הבטחתי לכם שלא נשתוק יותר נוכח המתקפות חסרות הפרופורציה ומשולחות הרסן של השמאל נגדנו וכפי שבחרתי לומר לח״כ מריח מה דעתי על הנאום המביש שלה, אני בוחר לעשות מעשה גם בעניין הזה ולכן לא אופיע יותר בתוכנית הזו". תקף זוהר.

הערב מצטרפת אליו שרת התחבורה רגב ותוקפת אף היא בחשבון הטוויטר שלה, ותחת הכותרת 'ברקו תתנצל' תקפה רגב "החלטתי שעד שאייל ברקוביץ לא יתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים, על שכינה אותנו חברים בארגון פשע, לא אגיע להתראיין בתוכנית. אני קוראת לכל חברי סיעתי לנהוג כך. מגיעה לנו התנצלות על הדברים הקשים שהטחת בנו".

הסערה הזאת משתלבת ומועצמת עם סערה מקבילה נוספת בכיכובם של אותם אנשים.

"אעמיד את עצמי לבחירה לתפקיד המאמן הלאומי הבא", כתב ברקוביץ', שיש לו עבר מפואר בספורט הישראלי. שרת התחבורה מירי רגב אמרה לברקוביץ' "כל עוד לא תתנצל על דבריך נגד הליכוד, אני אדאג שלא תהיה מאמן נבחרת ישראל".

ברקוביץ' מצידו אמר בשיחה עם חדשות וואלה! ספורט: "מאחל לנבחרת את כל ההצלחה, אבל ברגע שמשרת המאמן תתפנה אני אהיה שם וארצה לאמן את הנבחרת. שום דבר לא השתנה ושום דבר לא ישתנה מבחינתי ביחס לנבחרת ישראל והרצון שלי להיות המאמן הלאומי בעתיד. כולם יודעים שזה התפקיד שאני הכי רוצה".

"אני אומרת לך, בכל מקום שאני אהיה - עד שאתה לא תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים בארגוני פשע, כמו שדודו טופז קרא לנו צ'חצ'חים, וכמו שאחרים קראו לנו מנשקי מזוזות". תקפה אותו רגב.

ברקוביץ' ענה לרגב: "התכוונתי רק אלייך ולכל הלהקה שלך, חבורת מלוקקים. זה את והלהקה שלך. לא קשור כלום לבוחרים".

מאוחר יותר ניסה שר הספורט חילי טרופר להרגיע במעט את הרוחות והגיב גם הוא לדברים שאמרה רגב ואמר: "משרד הספורט תחתיי יתנהל באופן ממלכתי וענייני. הפוליטיקאים והפוליטיקה יישארו בצד ומאמן לאומי לנבחרת ישראל ימונה בצורה מקצועית בלבד. שווה לחזור על מה שאמור להיות בסיסי: עמדה פוליטית מסוימת לא צריכה להיות קשורה לתפקיד מאמן הנבחרת. אני מציע לכולם להימנע מכל אמירה שמנסה להתערב בהליך בחירה לתפקיד מקצועי בתחום בספורט." טוען טרופר.

מירי רגב מיקי זוהר נבחרת ישראל ליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד