ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
יוזמת הפלת נתניהו

זוהר: "סגרו עם לפיד"; כחול לבן: "תמשיך לקשקש"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, יעלה מחר הצעת אי אמון בניסיון להפיל את הממשלה, ובליכוד משדרים לחץ • מיקי זוהר יו"ר הקואליציה מיהר לתקוף את חברי סיעת 'כחול לבן' על חתרנותם וח"כ האוזר קרא ללפיד "תתקדם לתרגיל הבא"  

זוהר: "סגרו עם לפיד"; כחול לבן: "תמשיך לקשקש"
צביקה האוזר ויאיר לפיד צילום: לע"מ

לקראת הצעת אי האמון מחר, דווקא בליכוד מנסים להעצים את המתח הפוליטי לקראת ההצבעה מחר במליאה, שבסופה יתברר אם היא תקבל רוב בממשלה או תוחלף בממשלה בראשות יאיר לפיד.

יו״ר הקואליציה חבר הכנסת מירי זוהר טען הבוקר כי "כחול לבן סגרו עם לפיד על הקמת ממשלת מיעוט עם בל״ד והמשותפת, מסתבר שהם שוב חזרו לאופציית איימן עודה ואחמד טיבי", הוא תקף עוד: "כחול לבן כבר לא שותפים קואליציוניים אלא סכנה למדינה. הם משתמשים באקדח ריק ומוכנים לסכן את כולנו רק כי הסקרים קובעים שהם נכשלו. בושה וחרפה".

בכחול לבן לא נבהלו, הגיבו לדברי יו״ר הקואליציה: "מיקי, אפילו בליכוד לא לוקחים אותך ברצינות. תמשיך לקשקש כי זה הדבר היחיד שאתה יודע לעשות וגם זה לא בהצלחה יתרה".

נציין כי נראה שלהצעה אין רוב, אחרי שכבר אמש הודיעו בימינה כי לא ישתפו פעולה להקמת ממשלה שנשענת על קולות הרשימה המשותפת, והבוקר ההתנגדות נמשכת גם בקרב גוש כחול לבן עם התנגדות סיעת ׳דרך ארץ׳ שכזכור מנעה הקמת ממשלת מיעוט גם בתחילת הדרך.

חבר הכנסת צבי האוזר אמר היום "שמעתי שלפיד רוצה להטריל את הכנסת ולהקים ממשלה עם הרשימה המשותפת, אז זהו שלא, אין לנו שום דבר משותף עם בל״ד שהיו נגד ההסכם עם האמירויות ובכל הזדמנות לצד החמאס אסאד וחיזבאללה", לדבריו, "לנו יש עקרונות ואנחנו לא משנים אותם, גם לציונות ליברלית יש קוים אדומים, תתקדם לתרגיל הבא".

יו״ר יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיר צייץ הבוקר: "בסוף זאת החלטה פשוטה. או שמביעים אמון בנתניהו הכושל או שלא מביעים בו אמון. כל השאר זה תירוצים של פוליטיקאים פחדנים. מחר המבחן".

יאיר לפיד צבי האוזר אי אמון הרשימה המשותפת ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד