י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מדוע לאחרונה יותר ויותר אנשים בוחרים במנגל גז? בדקנו ומצאנו את התשובה!

מכירים שמגישים לאורחים נתח נהדר שזה עתה ירד מהאש ומאחלים שיהיה לבריאות? ובכן כאשר מגישים נתח שזה עתה ירד ממנגל גז באמת ניתן לאחל לבריאות, וזאת כיוון שניתן להבטיח שלא נעשה שימוש בחומרי בעירה רעילים, כאלו שמפזרים חלקיקים אל תוך הנתח עצמו

מדוע לאחרונה יותר ויותר אנשים בוחרים במנגל גז? בדקנו ומצאנו את התשובה!
מנגל צילום: freepik

אם פעם לכולנו היה מנגל פשוט שבעת הצורך היינו משדרגים באמצעות מעמד אקראי, הרי שכיום לא רק שלרובינו יש מנגל קבוע (כזה שמראש מוגבה והרבה יותר גדול), אלא גם רובינו נפרדנו לשלום מאותם פחמים ועברנו לגז. מדוע אם כן הפחמים נדחקו לפינה? ובכן לא רק שנמאס לאנשים להכין לבד פחמים או לרכוש שקיות גדולות (ומלכלכות), אלא בראש ובראשונה הסיבה נעוצה בעובדה שאנו חיים במאה ה20, והמשמעות היא שהתרגלנו לעידן הדיגיטלי שמציע מענה מידי עבור מגוון צרכים, כך שגם בתחום האוכל אנשים מחפשים נוחות ומהירות.

השליטה בידיים שלכם!

מעבר למענה המידי, מדובר ברף חדש של נוחות תפעול ושליטה על מידת ואופן העשייה, ופה נרחיב. באמצעות גריל גז או מעשנה, כבר אין צורך להתמודד עם כיוון הרוח כאשר מנסים ללבות את הלהבה, אין צורך לוותר על המנגל רק כי שכחנו לקנות פחמים, כבר אין צורך לתרץ מדוע הנתח יצא שרוף (רק כי לא הצלחנו לשלוט על הלהבה) וכבר אין צורך לחשוש שחוסר הניסיון יפגע באיכות התוצאה, וזאת כי מנגל גז מציע שליטה מלאה (ולו בהתאם לנתח הנבחר) על פיזור ועוצמת החום, וכמובן על מהירות ההגעה לטמפרטורה הרצויה.

שיהיה לבריאות

מכירים שמגישים לאורחים נתח נהדר שזה עתה ירד מהאש ומאחלים שיהיה לבריאות? ובכן כאשר מגישים נתח שזה עתה ירד ממנגל גז באמת ניתן לאחל לבריאות, וזאת כיוון שניתן להבטיח שלא נעשה שימוש בחומרי בעירה רעילים, כאלו שמפזרים חלקיקים אל תוך הנתח עצמו. מחפשים סיבה בריאה נוספת? ובכן במנגל רגיל העוצמה של הלהבה פחות ניתנת לשליטה כך שהרבה פעמים הנתח נחרך יתר על המידה ונתח חרוך אינו בריא.

ניקוי פשוט

לא רק שהרבה יותר קל להדליק מנגל גז (בתוך כמה דקות), אלא גם הרבה יותר קל לנקות את המנגל בתום התהליך. מדוע? במרבית המנגלים מסוג זה קיימת מערכת שמנקזת את השומן לכלי קיבול ייעודי - עובדה שמסייעת פעמיים: גם הגריל פחות מתלכלך וגם השומן אינו מתאדה וחוזר בחזרה לנתח.

הסיבה שמאחורי האישה

עוד עובדה מעניינת שמצאנו, היא שנשים רבות הן שבוחרות לרכוש לבעלים גריל גז. מדוע? כי הן יודעות שכך הן יזכו ל"פטור מהמטבח", כי כשכל כך קל ומהיר להדליק את האש, אין שום סיבה לעמוד במטבח, במיוחד כשבמקביל זוכים להכין מנות נהדרות באוויר הפתוח ועל הדרך לחסוך בכלים מלוכלכים.

להתראות פוזה שלום פשטות

אז אם התרגלתם לעמוד מול המנגל ולהקפיד על הפוזה של המנפנף המשקיע, כנראה שתאלצו לוותר על הפאסון ותאלצו ללגום מהבירה הקרה תוך כדי ישיבה. מצד שני, אם פתאום יתחילו לצאת מנות מדויקות מבחינת רמת העשייה, אנחנו בהחלט מניחים שתעדיפו את המחמאות על פני הפוזה של הגבר המזיע שעומד ומנפנף. השתכנעתם? עתה רק תבחנו איזה מנגל גז מעדיפים - בעת בחירה התחשבו בצרכים שלכם, בחברה שעומדת מאחוריו, במשך האחריות ובסך המרכיבים שהעסקה מציעה (עובי הרשת, סוג המבערים, חומריות הגוף וכדומה).

מנגל מנגל חשמלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד