י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
החופשה נמשכת

נומה מבהיר: האיסור על פתיחת מוסדות החינוך - בעינו

לאחר שנודע כי מוסדות חינוך בציבור החרדי הודיעו על חזרה ללימודים כבר מחר, דואג הממונה על הציבור החרדי לעדכן: האיסור על פתיחת מוסדות החינוך בעינו עומד

נומה מבהיר: האיסור על פתיחת מוסדות החינוך - בעינו
האלוף רוני נומה צילום: שוקי לרר

החופשה עדיין נמשכת: לאחר שמספר מוסדות חינוך בציבור החרדי הודיעו לתלמידיהם כי יערכו לשוב ללימודים כבר מחר, דואג הממונה על הציבור החרדי ב'מגן ישראל', האלוף במיל' רוני נומה, ליידע כי האיסור על פתיחת מוסדות החינוך בעינו עומד, וכי אין לשוב ללימודים כל עוד לא הוחלט אחרת.

הדיווחים אודות חזרה ללימודים פורסמו על רקע הירידה בתחלואה, גם ובעיקר בציבור החרדי, ולאור הכוונה של הממשלה להתחיל במתווה של חזרה לשגרה, כאשר מדובר גם על הפעלת מוסדות החינוך לגיל הרך. עם זאת, מדסק החרדים במשרד הבריאות בראשו עומד האלוף במיל' רוני נומה, נמסר היום כי "הסגר במתכונת הנוכחית הוא עד ה14.10, כאשר מתקיימים דיונים להארכתו עד ה18.10". לאור זאת, מודגש כי "לפיכך חל איסור לפתוח מערכות חינוך עד להודעה חדשה".

נזכיר כי בראיון לתקשורת אמר הפרופ' רוני גמזו כי ככל הנראה תחל חזרה לשגרה, אך הדבר יעשה בהתאם למתווה הרמזור, כך שבחלק מהערים יחלו הלימודים והחזרה לשגרה ואילו בערים 'אדומות' ימשכו ההגבלות. עם זאת, כרגע דובר כי קבינט הקורונה שאמור להתכנס ולקיים דיון, צפוי ככל הנראה להודיע גם על מספר הקלות.

כך או כך, בהתאם להודעתו של נומה, נראה שתחילת לימודים כבר מחר או בימים הקרובים - אינה נראית עדיין על הפרק.

 

קורונה רוני נומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד