י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
היורשת של רביד

מסתמן: זו המנהלת החדשה של 'מעייני הישועה'

מי שתחליף את הפרופ' מוטי רביד שפוטר מתפקידו כמנהל בית החולים 'מעייני הישועה' היא ככל הנראה הד"ר דורית טכס מנובה, עד לאחרונה מנהלת בית החולים 'אסותא' רמת החייל

מסתמן: זו המנהלת החדשה של 'מעייני הישועה'
בית החולים מעייני הישועה צילום: גוגל מפות

תשקם את נזקי הפה הגדול של המנכ"ל הפורש? מי שמסתמנת כממלאת מקומו של הפרופ' מוטי רביד, מנכ"ל בית החולים 'מעייני הישועה' שפוטר כזכור בעקבות דבריו הקשים נגד הציבור החרדי, היא ד"ר דורית טכס מנובה, עד לאחרונה מנהלת אסותא רמת החייל ולפני כן מנהלת בית החולים הכללי בשיבא. כך חושפת היום רוני לינדר גנץ, כתבת הבריאות של 'דה מרקר'.

ד"ר טכס מנובה כיהנה עד לאחרונה כמנהלת בית החולים הפרטי 'אסותא' ברמת החייל, כשקודם לכן עבדה בבית החולים שיבא תל השומר. היא למדה רפואה באוניברסיטת ת"א במסגרת העתודה האקדמאית, לאחר מכן שירתה כרופאה במגוון תפקידים בצה"ל. במקביל התמחתה ברפואה פנימית וכן עשתה תואר שני במנהל מערכות בריאות, והתמחות במנהל רפואי.

בהמשך כיהנה כסגנית מנהל בית החולים הכללי בשיבא תל-השומר, ובהמשך כמנהלת בפועל של בית החולים, ולאחרונה, כאמור, עברה בתחום בתי החולים הציבוריים לתחום הפרטי, לאחר שמונתה למנהלת בית החולים 'אסותא' רמת החייל.

כאשר נכנסה לתפקידה כמנהלת בית החולים 'אסותא' הבהירה ד"ר טכס מנובה כי מטרתה היא "להרחיב את תחומי הפעילות ואת השירותים הרפואיים כך שנוכל להעניק את הרפואה הכי טובה מבחינה מקצועית ושירותית לכלל המטופלים, ללא קשר למעמדם הסוציו-אקונומי". כן אמרה כי "אני רוצה שמטופלי בית החולים יחוו חמלה. חשוב לי שכולנו נסתכל על התהליכים בבית החולים דרך עיני המטופל, ולא רק מעיני המטפלים."

מבית החולים 'מעייני הישועה' טרם פורסמה הודעה בעניין.

מעייני הישועה מוטי רביד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד