י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
התמוטט ונפטר בחג

המפקד החרדי של בית החולים איכילוב הובא למנוחות

רב סמל בכיר מיכאל לוי ז"ל, תושב בני ברק ומפקד נקודת המשטרה בבית החולים איכילוב בתל אביב הובא היום למנוחות בהלוויה מלאת עצב בבית העלמין הצבאי בקרית שאול • מכריו סיפרו כי מדובר באדם שתמיד חיוך היה על פניו • בן 55 בלבד בפטירתו, לוי הותיר אחריו שישה יתומים

המפקד החרדי של בית החולים איכילוב הובא למנוחות
ההלוויה בבית העלמין הצבאי בקרית שאול צילום: זק"א ת"א

בהלווייה מצומצמת ורווית עצב וכאב שהתקיימה היום (ראשון) בבית העלמין הצבאי בקרית שאול, הובא למנוחות רב סמל בכיר מיכאל לוי ז"ל, תושב בני ברק, ומי שכיהן בשנים האחרונות כמפקד נקודת המשטרה בבית החולים איכילוב בתל אביב.

מתנדבי זק"א תל אביב נרתמו לבקשת היחידה להנציח את זכרו של השוטר החרדי, ורב מחוז תל אביב במשטרה רפ"ק הרב אליהו קב הורה לערוך את ההלווייה והקבורה בטקס ממלכתי בבית העלמין הצבאי בקרית שאול.

מיכאל לוי ז"ל מובא למנוחות

מאחר ומדובר בנפטר קורונה, צוות של שמונה מתנדבים מזק"א תל אביב קידשו שם שמים בעבודה מקצועית ומסורה עם ציוד המיגון תחת השמש הקופחת.

כפי שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים', אחרי שהתמוטט ואובחן כחולה בנגיף הקורונה, במהלך החג הלך לעולמו רב סמל בכיר מיכאל לוי, ששימש כמפקד נקודת המשטרה בבית החולים איכילוב בתל אביב. לוי, כך מספרים חבריו, היה אדם שמח במיוחד שנהג לבדר את הסובבים אותו בכל הזדמנות.

לוי, בן 55, ששימש בזמנו הפרטי כפייטן, התגורר בבני ברק שם גידל את ששת ילדיו. ילדיו שחלקם לומדים בישיבות, קיבלו בהלם את ההודעה על פטירתו. מכריו מספרים כי חינך כל חייו את ילדיו בדרך ישראל סבא.

במהלך יום כיפור, בזמן שהיה בתפילה בבית הכנסת, הוא התמוטט בפתאומיות ופונה באמבולנס לבית החולים איכילוב, שם גילו הרופאים כי נדבק בקורונה, זאת בנוסף לדימום מאסיבי במוחו שנגרם ככל הנראה כתוצאה מהנפילה. הוא הורדם והונשם ובימים האחרונים חלה הדרדרות חמורה במצבו.

"תמיד היה חיוך על פניו, מעולם לא ראית אותו בעצבות", מספר איציק, אחד מעובדי בית החולים בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. לדבריו, "מאז שמיכאל אושפז, כל הצוות הרפואי דאגו והתפללו לשלומו. קיבלנו בהלם מוחלט את ההודעה שהוא נפטר. הוא היה צעיר, הן בגילו והן ברוחו. זה עצוב מאוד".

בית חולים איכילוב קורונה קרית שאול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד