י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ימנע בחירות?

שר האוצר: אישור התקציב 2021 במהלך דצמבר

בפגישה שקיים שר האוצר ישראל כ"ץ עם ראש אגף התקציבים בפועל, יוגב גרדוס והיועץ המשפטי של משרד האוצר, סוכם כי תקציב המדינה לשנת 2021 יוגש לאישור הממשלה במהלך חודש דצמבר הקרוב • האם זה יספק את כחול לבן?

שר האוצר: אישור התקציב 2021 במהלך דצמבר
השר ישראל כץ צילום: פלאש90

שר האוצר ישראל כץ מודיע היום (ראשון) כי בכוונתו להגיש עוד בחודש דצמבר את תקציב 2021, כשברקע מרחף כל העת הקרב הפוליטי שעלול להוביל לבחירות.

במשרד האוצר הודיעו כי בפגישה שקיים היום שר האוצר ישראל כ"ץ עם ראש אגף התקציבים בפועל, יוגב גרדוס והיועץ המשפטי של משרד האוצר, עו"ד אסי מסינג, סוכם כי תקציב המדינה לשנת 21 וחוקי ההסדרים יוכנו באוצר ויוגשו לאישור הממשלה במהלך חודש דצמבר הקרוב.

"בהתאם לשיקולים המקצועיים ולוח הזמנים המתבקש. בימים הקרובים יתקיים באוצר דיון מאקרו לקביעת יעדי התקציב ובמקביל תתבצע עבודת ההכנה המקצועית בהתאם למסגרת שנקבעה״, נמסר.

כזכור, בכחול לבן הציבו אולטימטום לליכוד להעביר עד סוף השנה את תקציב 2021, כעת ניתן לראות כיצד יגיבו במפלגתו של גנץ לכוונתו של האוצר כ"ץ. האם יסתפקו בכך בהכנת החוק עד סוף השנה או יעמדו על דרישתם להעביר את תקציב שנה הבאה עוד השנה.

שר האוצר ישראל כ"ץ אמר: ״כפי שהתחייבתי, משרד האוצר מגבש את הצעת חוק תקציב 21 באופן מקצועי ובהתאם לכל התהליכים ולוחות הזמנים הנדרשים. התקציב ייתן מענה לצורך להתמודד עם התמשכות מגפת הקורונה לצד הצורך להצעיד את המשק חזרה לתעסוקה מלאה ולפעילות וצמיחה".

משרד האוצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד