י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"לטובת השלום"

פרסום ראשון: אליהו חסיד מתפטר מהכנסת; ברוכי ישוב למשכן

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעקבות דרישת דגל התורה להשיב את האיזון בתפקידים בין הסיעות שנפגע לאחר חזרתו של ליצמן לכנסת, הודיע חבר הכנסת חסיד כי הוא מתפטר מהכנסת, מה שישיב למשכן את נציג דגל אליהו ברוכי • "למען השלום בין אגודה ודגל וכדי למנוע וויכוחים ומחלוקת"

פרסום ראשון: אליהו חסיד מתפטר מהכנסת; ברוכי ישוב למשכן
ח"כ אליהו חסיד צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

פרסום ראשון: חבר הכנסת אליהו חסיד קיבל בדקות האחרונות את האישור להתפטר מהכנסת כדי להשיב את האיזון בין 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' שנפגע עם התפטרותו של ליצמן מהממשלה וחזרתו לכהן כח"כ מן המניין.

בשעה האחרונה (ראשון) חבר הכנסת אליהו חסיד ביקש וקיבל אישור להגיש מחר את התפטרותו מהכנסת, "לטובת ברוכי, למען השלום בין אגודה ודגל וכדי למנוע וויכוחים ומחלוקת מיותרת, וזאת למרות שבהסכם במקרה דומה לזה מדובר על רוטציה", מסר.

בכך מביא חסיד סוף לסאגה, שכן עם התפטרותו של ליצמן מתפקידו כשר בממשלה, טענו בדגל כי יש לתקן את היתרון שנוצר לאגודה בתפקידים, שכן חבר הכנסת אליהו ברוכי מדגל התורה נדחק מהכנסת.

לכאורה, אליהו ברוכי צפוי לשוב ולכהן כחבר כנסת במסגרת החוק הנורבגי על מקומו של סגן השר אורי מקלב.

טרם ברור מה יעלה בתפקיד שהותיר ליצמן במשרד השיכון. קודם סוכות דווח כי השר ליצמן ביקש לחזור כסגן שר וביקש את המינוי על חשבון המכסה של כחול לבן.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי לאורך סוף השבוע השתנתה במעט ההחלטה, והוחלט שבשלב הזה ליצמן לא יחזור למשרד השיכון בתפקיד סגן השר, אך ההחלטה עלולה להשתנות בהמשך.

אליהו חסיד אליהו ברוכי יעקב ליצמן משרד השיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד