י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
צפו במסר מהלשכה

בני גנץ: "אין שום סיבה להמשיך ולהשאיר עסקים סגורים"

"כחול לבן כולה תעמוד על כך שעסקים שאינם מקבלים קהל יוכלו לחזור ולעבוד עוד השבוע בתוך המגבלות של התו הסגול ואין שום סיבה להמשיך ולהשאיר אותם סגורים". כך בני גנץ הערב • צפו

בני גנץ: "אין שום סיבה להמשיך ולהשאיר עסקים סגורים"
בני גנץ בלשכתו צילום: באדיבות המצלם

בסיום התייעצות בנושא הקורונה, שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ מתחייב להיאבק למען הכלכלה.

גנץ פתח את דבריו ואמר: "אנחנו מסיימים עכשיו דיון ארוך לקראת ישיבת קבינט הקורונה שאמורה להתקיים ביום שלישי שעסק בכל הקשור למדיניות היציאה מהסגר. הירידה שאנחנו רואים בתחלואה וטוב שכך, נקנתה במחיר כבד של מאות אלפים שאיבדו את פרנסתם, עסקים שנמצאים על סף סגירה, מאות אלפי ילדים שלא זוכים לחינוך ראוי והרבה מאוד חולים".

"הפעם", אומר ראש הממשלה החליפי, "אסור לנו לצאת בפזיזות מהסגר אבל אפשר בימים הקרובים, לתת מענה מוגבל במקומות שבהם אין סכנת תחלואה. מענה לעסקים שאינם מקבלים קהל, מענה להורים, ובסך הכל זה יוכל לקדם את המשק כולו, להציל מיליארדים רבים ללא הגדלה של סכנה בריאותית".

"לכן", מעדכן השר גנץ, "הודעתי בדיון, שכחול לבן כולה תעמוד על כך שעסקים שאינם מקבלים קהל יוכלו לחזור ולעבוד עוד השבוע בתוך המגבלות של התו הסגול ואין שום סיבה להמשיך ולהשאיר אותם סגורים. לצד זאת, נתחיל להיערך לפתיחת מערכת החינוך לגיל הרך בעוד מספר ימים תוך ביצוע בדיקות רחבות".

לדבריו: "כבר כיום ברור שאין כל סיבה להשאיר את מצב החירום המיוחד אליו נכנסנו לכן לא נאפשר את הארכתו ביום רביעי, כל זאת בתנאי שמגמות התחלואה תמשכנה לרדת נעשה את כל הצעדים האלה באחריות, תוך שמירת עמדות המומחים וחשוב מכל, באופן דיפרנציאלי, מדורג ומבוקר שלא יביא להתפרצות מחודשת של המחלה".

לסיום, שב וקרא גנץ לאזרחי ישראל: "אני מבקש מכם לשתף פעולה עם ההוראות, להקפיד על ריחוק, מסיכות והיגיינה, כי רק בשיתוף פעולה שכזה נוכל להמשיך ולהוריד את התחלואה כלפי מטה, ולהמשיך ולפתוח את המשק ככל שנדרש". 

בני גנץ קורונה בעלי עסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד