י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מחיר ההתחכמות

משפחה חרדית יצאה מהמלונית לטיול וסיימה עם קנס של 50,000 ש"ח

משפחה חרדית ששהתה במלונית קורונה החליטה לטייל בשמורת טבע סמוכה. אך הטיול הסתיים עם טעם לא טוב: פקח שתפס את המשפחה בשמורה העניק להם דו"ח על הפרת בידוד שהסתכם בסכום של 50,000 ש"ח למשפחה

משפחה חרדית יצאה מהמלונית לטיול וסיימה עם קנס של 50,000 ש"ח
זוג חרדים. אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

טיול יקר. מאד: משפחה חרדית ששהתה בימי הסוכות במלונית קורונה, אמנם חסכה את הוצאות החג אך שבה לביתה עם טעם חמוץ. מתברר כי באחד הימים הם יצאו מהמלונית לגיחה באתר סמוך, כאשר אותה יציאה הסתיימה עם קנס של 50,000 ש"ח. כעת הם מנסים להעביר את רוע הגזירה ולבטל את הקנס.

הסיפור שהגיע ל'בחדרי' אירע באחד המלונות בצפון, שהוסב ברוח התקופה והוא משמש כמלונית קורונה. בני המשפחה חשו ככל הנראה כלואים מאחורי גדרות המלון, והם שיוועו ליציאה. העובדה שבסמוך ממוקם לו אתר המוגדר כשמורת טבע ואשר היה ריק וסגור בימי החג קרצה להם, ובאחד הימים הם דילגו על הגדר ויצאו, כל המשפחה, לטיול בשמורה המרהיבה. 

אך ההנאה לא נמשכה זמן רב. לרוע מזלם, תוך כדי טיול הם זוהו בידי פקחי השמורה, שהזעיקו למקום משטרה. השוטר שניגש למשפחה ובירר למעשיהם הופתע לשמוע כי מדובר, לפחות בהגדרה, בחולי קורונה שאמורים לשהות במלון ונאסרת עליהם היציאה משם. הוא העניק להם בו במקום דו"ח, כאשר כל אחד מבני המשפחה קיבל את הקנס המירבי המוטל על חולה קורונה המפר בידוד, ואשר עומד על 5,000 ש"ח לכל אחד. מאחר והם היו עשרה אנשים, שבה המשפחה למלון כשבידיהם דו"חות המסתמכים בסכום כולל של 50,000 ש"ח.

נציין, כי עם כל ההבנה והאהדה למשפחה שספגה דו"ח בסכום שנראה לא הגיוני, אך במשרד הבריאות ובפיקוד העורף מדגישים חזור והדגש כי המלוניות מטרתם אכן לספק לחולים את כל הנדרש להם, כך שלא יהיה להם כל צורך לצאת. במידה ואחד השוהים יוצא, הוא מוגדר מיידית כמפר בידוד כאשר הקנס על כך עומד אכן על 5,000 שקלים.

כעת, בכל מקרה, מנסה המשפחה להעביר את רוע הגזירה ולבטל את הקנס. נקווה שלפחות יזכו להתחשבות. 

קורונה קנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 88 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד