י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סוף לסאגה

כהן ימונה לשר השיכון; ליצמן יכהן תחתיו כסגן

בתום פגישה שקיים הערב ח"כ ליצמן עם ראש הממשלה נתניהו, הוחלט על תזוזות בגוש הימין החרדי. סגן שר האוצר יצחק כהן ישודרג ויכהן כשר בשני משרדים, ליצמן יכהן תחתיו באחד מהם כסגן שר השיכון עם סמכויות מלאות 

כהן ימונה לשר השיכון; ליצמן יכהן תחתיו כסגן
יעקב ליצמן/יצחק כהן צילום: יונתן זינדל/דוד כהן, פלאש 90

סוף לסאגה הפוליטית שהגיעה בעקבות התפטרותו של השר יעקב ליצמן מהממשלה, בדיל שנרקם יחד עם ש"ס, סגן שר האוצר יצחק כהן ישודרג לתפקיד שר השיכון וליצמן יתפוס את התקן של סגן השר בגוש הימין.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערב (ראשון) נועד חבר הכנסת יעקב ליצמן עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והשניים הגיעו לסיכום כי סגן שר האוצר יצחק כהן ימונה לשר במשרד האוצר ולשר השיכון, ותחתיו יכהן ליצמן כסגן שר השיכון עם סמכויות מלאות.

הסבב מגיע לאור זאת שגוש הימין מילא את המכסה שלו לתפקידי סגני השרים מה שנקבע בהסכם הקואליציוני וחקוק בחוק יסוד הממשלה, בעקבות כך פנה ליצמן ליו"ר כחול לבן בני גנץ וביקש להתמנות כסגן שר על חשבון המכסה של גוש כחול לבן.

גנץ המתמהמה בימים האחרונים ובעקבות כך הוחלט הערב לעשות את סבב המינויים, כך שליצמן יכהן כסגן שר במקום התקן של יצחק כהן שכיהן כסגן שר האוצר, כשבפועל ליצמן יכהן כשר השיכון עם מלוא הסמכויות במשרד.

בכך מגיעה הסאגה הפנים חרדית שהחלה לאור התפטרותו של ליצמן ממשרד השיכון בעקבות הסגר - לסיומה, כך שליצמן חוזר לתפקיד ביצועי.

נזכיר כי מוקדם יותר פרסמנו לראשונה כאן ב'בחדרי חרדים' כי חבר הכנסת אליהו חסיד הודיע כי בכוונתו להתפטר מהכנסת למען השלום - מה שיחזיר את השוויון בין סיעות אגודת ישראל ודגל התורה עם שובו של אליהו ברוכי בחזרה לכנסת.

יעקב ליצמן סגן שר סגן שר האוצר משרד השיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד