י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"גרם לכאוס"

זעם ב'יהדות התורה' על ליצמן: "החלטה פוגענית ללא תיאום"

השר במעמד סגן השר יעקב ליצמן סופג ביקורת קשה מתוך סיעתו על המהלך שהוביל לבדו מול ראש הממשלה, כאשר העביר את תפקיד השר מסיעת יהדות התורה לש"ס • "ליצמן קיבל שוב החלטה על דעת עצמו בלי לקבל את האישור של החברים", טוען הבכיר באוזני 'בחדרי חרדים'

זעם ב'יהדות התורה' על ליצמן: "החלטה פוגענית ללא תיאום"
ליצמן צילום: פלאש 90

בעקבות החלטתו של יעקב ליצמן לחזור למשרד השיכון דרך תפקיד סגן השר, כשהוא מעביר את תפקיד השר שייך ל'יהדות התורה' לנציג ש"ס - מתעורר זעם ב'יהדות התורה' על התנהלות העומד בראשה יעקב ליצמן.

אמש (ראשון) בתום מפגש בין ראש הממשלה בנימין נתניהו עם השר יעקב ליצמן סוכם כי ח"כ יצחק כהן מש"ס ישודרג מתפקיד סגן שר האוצר לשר במשרד האוצר ובמשרד השיכון ותחתיו יכהן יעקב ליצמן כסגן שר השיכון, בתפקיד השר בפועל.

ההחלטה הגיעה לאור כך שבני גנץ התמהמה מלהשיב ולמעשה התעלם מדרישת ח"כ ליצמן להעביר לו תפקיד סגן שר ממכסת גוש 'כחול לבן', לאחר שגוש הימין מילא את כל התקנים, מה שאילץ את ליצמן לעשות מהלך שכזה.

בעקבות כך, בכיר ב'יהדות התורה' תוקף בשיחה עם 'בחדרי חרדים' את חבר הכנסת ליצמן וטוען כי "לא ייתכן שאיציק כהן שהינו חבר כנסת מש"ס שדעותיו רחוקות ואפילו חלוקות משל יהדות בתורה ייצג כשר את המפלגה", טוען הבכיר.

הוא הוסיף ותקף: "ליצמן קיבל שוב החלטה על דעת עצמו בלי לקבל את האישור של החברים. הוא כבר גרם לכאוס כאשר התפטר ללא הודעה מוקדמת והשאיר את אליהו ברוכי בחוץ, כעת הוא מגדיל לעשות ובצעד דורסני הוא מקבל החלטה פוגענית ללא התייעצות ואישור המפלגה".

נציין כי יחסיו של סגן השר כהן עם יו"ר דגל התורה ויו"ר ועדת הכספים משה גפני קשים, השניים התעמתו לאורך השנים על מספר נושאים, כשטרם ברור בשלב זה האם גפני יסכים למינוי והאם חבר הכנסת ליצמן יתחשב בדעתו, כאשר עד כה הוא לא עדכן אותו קודם החלטתו.

יהדות התורה יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד