י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
קידוש השם

מייסד בי"ס חרדי קיבל את 'אות יום ההולדת' של המלכה

ביום הולדתה של מלכת בריטניה הוענק תואר כבוד למנהל בית ספר חרדי המיועד לילדים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות שונות. מנהל בית הספר הרב שוגרמן: "מאוד מרגש לקבל הכרה חיצונית על מה שהשגנו"

מייסד בי"ס חרדי קיבל את 'אות יום ההולדת' של המלכה
הרב אברהם סוגרמן, מנהל את ביה"ס 'השכל' צילום: באדיבות המצלם

מייסד בית ספר חרדי לילדים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות מיוחדות אותו פתח בהשראת בנו המיוחד, הוגדר כמצטיין ביום ההולדת של מלכת בריטניה. ביום הולדתה הרשמי של המלכה מכריזים את תוארי הכבוד המחולקים על ידי המלכה באותה שנה לאנשים שתרמו לחברה הבריטית.

הרב אברהם שוגרמן, מנהל את בית הספר 'השכל', בית ספר פרטי לילדים עם צרכים חינוכיים מיוחדים ומוגבלויות המשרת את הקהילה היהודית החרדית בגייטסהד.

בית הספר נותן מענה לכל סוגי המוגבלויות הכוללות תסמונת דאון, ASD והפרעות גנטיות נדירות אחרות ומהווה חבל הצלה לתלמידים ובני משפחותיהם המקבלים חינוך מתאים בסביבה תרבותית מתאימה.

עד מהרה בית הספר גדל משלושה ל-17 תלמידים, מגיל לידה ועד גיל 16, ומספק את כל צרכי התלמידים עם צרכים חינוכיים מיוחדים.

באמצעות בית הספר, הילדים נהנים מצוות מורים ומטפלים מומחים בראשות אשתו של הרב שוגרמן, שרה, שהיא המנהלת של בית הספר.

בית הספר נבחר פעמיים כ"מצטיין" מטעם משרד החינוך הבריטי, בנוסף לבית הספר, הרב שוגרמן פועל להפחתת עוני בקרב ילדי בריטניה, לעיתים קרובות לצד הבישוף של דורהאם פול באטלר וארגונים אחרים.

שוגרמן אמר לתקשורת המקומית, "אני מאד מתכבד לקבל את הפרס הזה, בבית ספר 'השכל' יצרנו משהו מיוחד מאוד ואני כל כך גאה שכל ילד וילד שמגיע אלינו זוכה לחוויה בבית ספר מתגמלת ומעשירה, מה שהתחיל כמותאם אישית עבור הבן שלי הוא כיום בית ספר משגשג וצומח המשרת משפחות רבות ברחבי הקהילה שלנו, ההצלחה של בית הספר 'השכל', לעומת זאת, לא הייתה יכולה להיות אפשרית ללא המאמצים הבלתי נלאים של הצוות הנפלא שלנו שעושים את כל המאמצים על מנת לתמוך בתלמידים שלנו, זו זכות אמיתית להוביל את בית הספר 'השכל' ולעבוד עם עמיתים כה מחויבים ומוכשרים".

"אמנם אני יודע עד כמה בית הספר שלנו מוערך בקהילה, אבל מאוד מרגש לקבל הכרה חיצונית על מה שהשגנו, השותפות שלנו עם מועצת גייטסהד במיוחד הייתה גורם מרכזי בהצלחתנו, ואני רוצה להודות להם על התמיכה המתמשכת". כך שוגרמן.

בית ספר בעלי מוגבלויות ילדים עם צרכים מיוחדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד