י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בליל יו"ט שני

נס בלונדון: רוכב קטנוע ניסה לדרוס חרדים

אימה בליל יום טוב שני בשכונה החרדית בלונדון. רוכב קטנוע ניסה לדרוס חרדים. הוא נכשל נתפס וספג מכות מהנוכחים עד להגעת המשטרה. הדורס פונה לטיפול רפואי בבית חולים. במשטרה טוענים כי אין כל זכר למניע אנטישמי

נס בלונדון: רוכב קטנוע ניסה לדרוס חרדים
תפיסת רוכב קטנוע שניסה לדרוס חרדים בלונדון צילום: darius שבת גוי

נס בלונדון החרדית: רוכב קטנוע ניסה לדרוס קבוצת חרדים, שניים יצאו ללא פגע, אחד נפצע קל, הדורס פונה לבית החולים לאחר שספג מהלומות מעוברי אורח חרדים.

אירוע דריסה התרחש במוצאי שבת בשכונת סטמפורד היל בלונדון, גוי אנטישמי שרכב על קטנוע דהר לכיוון קבוצת חרדים שהיו בדרכם חזרה מבית הכנסת לסעודת ליל שמחת תורה ביום טוב שני של גלויות, שניים הצליחו לצאת ללא פגע, אחד מהם נפצע קל ופונה לבית החולים על ידי מתנדבי ארגון הצלה.

לאחר ניסיון הדריסה שנכשל, התנפלו על הדורס כמה חרדים שריתקו אותו לקרקע והפליאו בו את מכותיהם עד שהוא עצמו נזקק לטיפול רפואי, האירוע התרחש ברחוב קלאפטון קומון, (Clapton common) מחוץ לבית כנסת של חסידי אלכסנדר.

זירת האירוע בלונדון\\באדיבות המצלם

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היהודים החזיקו את הדורס כרבע שעה עד שהשוטרים הגיעו, המון חרדים שיצאו מבתי כנסת בסביבה והתאספו במקום, משטרת לונדון הודיעה כי האירוע נחקר כתאונה רגילה ולא כאירוע אנטישמי.

משטרת לונדון פרסמה לאחר המקרה כי "משטרה הוזעקה בסביבות השעה 22.10 ב-10 באוקטובר לאחר שרוכב קטנוע התנגש עם הולכי רגל בקלפטון קומון ליד הצומת בדרך דארנט. הולך הרגל נפצע ברגלו ורוכב הקטנוע נעצר, רוכב הקטנוע נעצר בחשד לנהיגה מסוכנת, נהיגה ללא ביטוח ותקיפה, השוטרים נמצאים בקשר עם הקהילה המקומית, אין שום דבר שמעיד כי מדובר בפשע שנאה".

תיעוד ממצלמת גוף של גוי השבת בשכונה:

ניסיון דריסה סטמפורד היל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד