י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשיחת טלפון ראשונה מאז ההסכם

נתניהו קבע להיפגש בקרוב עם יורש העצר האמירתי

רה"מ נתניהו שוחח עם מוחמד בן זאיד, יורש העצר של איחוד האמירויות לראשונה מאז ההסכם שנחתם בבית הלבן • בשיחה קבעו השניים להיפגש, וסוכם על שיתוף פעולה מלא בכל הנוגע למיגור הקורונה

נתניהו קבע להיפגש בקרוב עם יורש העצר האמירתי
שליט האמירויות מוחמד בן זאיד צילום: מתוך טוויטר

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון במהלך סוף השבוע עם יורש העצר מוחמד בן זאיד של איחוד האמירויות. זו השיחה הראשונה מאז החתימה על הסכם השלום ההיסטורי בבית הלבן.

ראש הממשלה הודיע ליורש העצר על כוונתה של ממשלת ישראל לאמץ באופן רשמי את הסכם השלום ושהליך האישור יחל כבר השבוע. נתניהו ציין כי לאור התמיכה הנרחבת לה זוכה ההסכם בישראל, ראש הממשלה סבור כי ההסכם יאושר על ידי הכנסת ללא דיחוי.

נתניהו ויורש העצר בן זאיד סיכמו להיפגש בקרוב.

ראש הממשלה אמר שישראל מצפה לקבל את פניה של משלחת איחוד האמירויות הצפויה להגיע לישראל. זה יהיה ביקור גומלין בהמשך לביקור המשלחת הישראלית בחודש אוגוסט באבו דאבי, בראשות היועץ לביטחון לאומי מאיר בן שבת.

שני המנהיגים דנו בתקווה הגדולה לשיתוף פעולה בין ישראל לאיחוד האמירויות, שיחזק את שתי המדינות, וכן דנו גם בשיתוף פעולה למיגור מגפת הקורונה שמשפיעה על מדינות רבות ברחבי העולם.

שני המנהיגים קראו להמשך ביצור השלום במזרח התיכון שיתרום ליציבות, ביטחון ושגשוג של כל עמי האזור, והביעו את הערכתם לנשיא טראמפ ולארה"ב על תמיכתם החיונית במאמץ זה.

מוחמד בן זאיד ביבי נתניהו הסכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד