י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בפעילות אכיפה

המשטרה סגרה 2 גני ילדים ו-3 בתי ספר בבית שמש

בבית שמש, איתרו שוטרים במהלך היום 5 מתחמים בהם הופעלו 2 גני ילדים ו 3 בתי ספר, בהם שהו עשרות ילדים. הם רשמו קנסות על סך 5000 ש"ח ל 5 האחראים, אחד מהם זומן בנוסף לשימוע במשטרה

המשטרה סגרה 2 גני ילדים ו-3 בתי ספר בבית שמש
ההתפרעויות בבית שמש צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90

מבצע 'אחריות מנצחת': כוחות משטרת ישראל הפועלים בעיר בית שמש, איתרו במהלך היום 5 מתחמים בהם הופעלו 2 גני ילדים ו 3 בתי ספר, בהם שהו ולמדו עשרות ילדים בניגוד להנחיות.

כחלק מפעילות המשטרה לאיתור מוסדות, בתי ספר וגנים פרטיים שפתחו את שעריהם בניגוד להנחיות, איתרו השוטרים לאורך היום את הגנים ובתי הספר שנפתחו במתחמים פרטיים ופעלו על מנת להפסיק את הלימודים ולפזר את הילדים חזרה לבתיהם. לאחר מכן רשמו קנסות על סך 5000 ש"ח ל 5 האחראים, אחד מהם זומן בנוסף לשימוע במשטרה.

נציין, כי ביממה החולפת נרשמו ע״י המשטרה 2,557 דו״חות בגין ההפרות השונות. מרביתם בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שנאסרה – 1,522 דו"חות, ובהם גם 888 דו״חות בגין אי עטית מסיכה, 37 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 32 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, 76 דו"חות בגין שהייה במקום שנאסר וכן 21 דו"חות בגין סירוב להוראות שוטר לפיזור התקהלות שנאסרה.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.

קורונה משטרת ישראל בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד