י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תם עידן ההבלגה

גנץ בנאום תוקפני: "אני מציע לא לנסות אותנו"

בפתח ישיבת סיעתו תקף שר הביטחון ויו"ר כחול לבן את ראש הממשלה נתניהו. "קראו לנו בוגדים, והבלגנו קראו לנו חלשים, והבלגנו, אמרו על מיליון וחצי מצביעים שלנו שהם סכנה למדינה, והבלגנו הפרק הזה תם ונשלם"

גנץ בנאום תוקפני: "אני מציע לא לנסות אותנו"
בני גנץ צילום: אבישי פינקלשטיין

יו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ דיבר היום קודם ישיבת סיעת כחול לבן בפתח מושב החורף ותקף בחריפות את הליכוד ונתניהו. 

גנץ פתח ונימק את הסיבות בגינן מפלגתו נכנסה לממשלה על-אף חילוקי הדעות: "נכנסנו לממשלת החירום הזו מתוך ידיעה ברורה שאנחנו והליכוד לא מדברים באותה שפה בדיוק, לא מאמינים בכל אותו סט ערכים, וסדר העדיפויות שלנו רחוק מלהיות דומה. נכנסנו לממשלת החירום כי יש כאן מדינה אחת, עם אחד, ומחויבות אחת בלבד והיא לאזרחי מדינת ישראל".

יו"ר כחול לבן לא התמהמה ועל רקע חילוקי הדעות הקשים עם הליכוד, שיגר עקיצה לעבר ראש הממשלה: "אני לעולם, לעולם, לא אעדיף את טובתי האישית על טובתה של המדינה. כחול לבן לעולם לא תיאבק על האינטרסים שלה אם הם באים על חשבון טובת המדינה".

גנץ הבהיר בנחרצות כי "מי שינסה להעמיד את טובתו לפני טובת המדינה ימצא אותנו מולו. עד לרגע זה עשינו ככל שיכולנו כדי לאפשר לממשלה הזו לתפקד, ולשים את טובת המדינה בראש סדר העדיפויות".

גנץ הוסיף: "קראו לנו בוגדים, והבלגנו קראו לנו חלשים, והבלגנו, אמרו על מיליון וחצי מצביעים שלנו שהם סכנה למדינה, והבלגנו הפרק הזה תם ונשלם. לא תהיה יותר הבלגה ולא תהיה יותר שתיקה מול פגיעה בציבור שלם שהצביע לנו. לא תהיה שתיקה מול פגיעה בכל ציבור שהוא".

גנץ התייחס גם לסוגיית התקציב, זו שמאיימת יותר מכל על שלמות הממשלה ואמר: "אני רוצה שיהיה ברור לכם שיהיה ברור לכל מי שינסה לאתגר אותנו: הקווים האדומים שלנו ברורים: התקציב לשנת 2021 יעבור בכנסת עד דצמבר השנה זה לא עניין פוליטי, זה לא עניין אישי. מדובר במצב חירום לאומי שמחייב את העברת התקציב. גנץ התייחס לפיטוריה של מנכ"לית האוצר ואמר: "אני מאד מודאג מהתפרקות המערכת המקצועית במשרד האוצר".

על האפשרות כי נתניהו יגרור למערכת בחירות אמר יו"ר כחול לבן: "מי שינסה לגרור אותנו לתהום, ימצא אותנו חוסמים אותו מלעשות כן. כל האופציות יהיו על השולחן, אני מציע לא לנסות אותנו".

בני גנץ מפלגת כחול לבן בנימין נתניהו מושב החורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד