י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרסום ראשון

יהדות התורה באולטימטום: לא נסכים לצעדים לפני מינוי חרדים במל"ל

על רקע הכוונה להטיל מגבלות דווקא על ערים אדומות ובהן ערים חרדיות רבות, חברי סיעת יהדות התורה החליטו היום במהלך ישיבת הסיעה הראשונה של מושב החורף, כי לא יסכימו לצעדים שתחליט הממשלה עד אשר ימונו נציגים חרדים לשולחן מקבלי ההחלטות במל"ל

יהדות התורה באולטימטום: לא נסכים לצעדים לפני מינוי חרדים במל"ל
ישיבת סיעת יהדות התורה צילום: באדיבות המצלם

פרסום ראשון: לקראת הטלת הסגרים, ביהדות התורה מעלים מחדש את הדרישה למנות חרדים בהליך קבלת ההחלטות של המל"ל ודורשים לקבל נציג מיהדות התורה ונציג מש"ס בשולחן ההחלטות.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך ישיבת הסיעה סיכמו ביהדות התורה כי יודיעו לראש הממשלה שלא יסכימו לצעדים נוספים בהגבלות על הציבור החרדי עד אשר ימונו נציגים חרדים למל"ל שייקחו חלק בהליך קבלת ההחלטות.

כזכור, בדגל התורה הכריזו לפני כחודשיים על הקמת צוות מייעץ למל"ל ולמשרד הבריאות, אלא שהצוות טורפד על ידי נציגים אחרים ביהדות התורה מאחר והוא כלל רק נציגים לדגל התורה.

חבר הכנסת ישראל אייכלר אמר בישיבת סיעת יהדות התורה: "הבוחרים מאשימים את הנציגות החרדית. הסיעה חייבת להתנגד בכל תוקף לסגר המיועד לציבור החרדי בלבד".

ראש הממשלה התייחס במליאה לתחלואה במגזר החרדי: "אני מבקש לומר מילה לראשי הציבור החרדי, עולם התורה יקר לי אתם יודעים את זה, אני לא עושה ההצגה. דווקא מהסיבה הזאת התורה שלנו היא תורת חיים היא מקדשת את החיים ולכן אימרו לקהילות שלכם שימרו על הכללים שימרו על החיים".

יהדות התורה קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד