ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מעודד אנרכיה

אביגדור ליברמן: "מברך את בעלי העסקים שפתחו בניגוד לחוק"

עם חזרת הכנסת לפעילות מושב החורף כינס היום אביגדור ליברמן יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ישיבת סיעה, בה כדרכו תקף את החרדים, הקואליציה, והתנהלות ממשלת ישראל בטיפול במשבר הקורונה • "לא ייתכן שמאות אלפים יממנו את המדינות הירוקות ובתי המלון בארץ יהיו סגורים"

אביגדור ליברמן: "מברך את בעלי העסקים שפתחו בניגוד לחוק"
ליברמן בישיבת הסיעה צילום: באדיבות המצלם

היום (שני) בצהריים כינס יושב ראש מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן ישיבת סיעה ותקף את החרדים, חברי הקואליציה ושרי הממשלה, בעצם, את מי לא.

"צהריים טובים, דבר ראשון אני רוצה לברך את העסקים הקטנים שבכל זאת אתמול והיום פתחו את העסקים שלהם והתחילו לעבוד". פתח ליברמן בקריאה לאנרכיה, ועבר מייד להשמיץ, "אנחנו לא נקבל מציאות של שתי מדינות לעם אחד. לא יכול להיות שבמדינת ישראל יש קבוצה אחת שלא סופרת את הממשלה והכנסת, עושה חגיגות פותחת ישיבות ומתנהלת כמדינה בתוך מדינה. אנשים נאלצים לציית להוראות בלתי סבירות ובלתי רציונאליות. אנחנו לא יכולים לקבל מציאות שמקוואות פתוחים וים סגור".

עוד הוסיף ליברמן "אי אפשר לקבל מציאות ש-150,000 ישראלים טסים לחול ומממנים את בולגריה, יוון וקפריסין, ובתי מלון בארץ סגורים".

"מפלגת "ישראל ביתנו" יצאה עם תכנית הוליסטית כוללת המדברת על יציאה מהמשבר. כמי שיזם את התכנית הזו אני רוצה להודות לצוות המומחים שנתנו יד והיו חלק משמעותי ומכריע בעת כתיבת התכנית ביניהם: פרופ' יזהר אופלטקה, פרופ' ליאוניד אידלמן, ד"ר רוני ברט, פרופ' ישראל גלעד, פרופ' סרג'יו דלה-פרגולה, ד"ר אפרת טולוקובסקי ופרופ' יוסי שיין כמי שריכז את כל הצוות והיה הרוח החיה מאחורי אותה תכנית". סיפר ליברמן בישיבת הסיעה.

ליברמן הוסיף ופרט את עיקרי התכנית שלו "התכנית מתמקדת בכמה סעיפים חשובים ביניהם: קיצור זמן בידוד ל-7 ימים עם הצגת תוצאה שלילית לנגיף קורונה, יציאה מהסגר בשיטת רמזור הפוך, כל אזור שיורד לחמישה אחוז מאומתים לקורונה יוצא מהסגר, גיוס קצבאות, אבטלה, חל"ת למערכי רפואה, חינוך משטרה ועוד, פתיחת בתי הספר היסודיים במלואם בקבוצות של עשרה תלמידים, מקומות עבודה בעלי תו סגול יישארו פתוחים גם בזמן סגר".

לסיום אמר ליברמן: "אני שומע הרבה ויכוחים בתוך הקואליציה בין אנשי ליכוד לכחול לבן. מה שאני מציע לאנשי כחול לבן זה להצטרף להצעת חוק שהגשתי והיא "העתק-הדבק" של הצעת חוק שבזמנו הגיש אופיר פינס, שמדברת על כך שחבר כנסת שיש נגדו כתב אישום לא יכול להיות מועמד לראשות הממשלה. הצעת חוק זו הוגשה בתקופתו של ראש הממשלה אהוד אולמרט ומי שהצביעו עבור אותה הצעה היו כל אנשי ליכוד כולל נתניהו, ליצמן וגפני וח"כים נוספים שמכהנים גם היום".

"אז כחול לבן במקום לברבר, לבכות ולהתלונן פשוט תצטרפו לאותה הצעת חוק וכמובן גם בנימין נתניהו שכבר הצבעת עבור אותה הצעת חוק, תצביע בעדה גם הפעם. וכמובן גם שאר המפלגות" סיים ליברמן עוד נאום תוקפני.

אביגדור ליברמן ישראל ביתנו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד