י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא הנשיא שלי

מירי רגב נגד ריבלין: "הכי לא ממלכתי ששמעתי"

דבריו של נשיא המדינה במושב פתיחת החורף עוררו את זעמה של שרת התחבורה מירי רגב שתקפה ואמרה כי "הנשיא לא מייצג אותנו, הוא שכח מאיפה הוא בא, ולא נח לו לפרגן לראש הממשלה"

מירי רגב נגד ריבלין: "הכי לא ממלכתי ששמעתי"
נשיא המדינה ראובן ריבלין בכנסת צילום: דוברות הכנסת

נשיא המדינה ראובן ריבלין הגיע הערב (שני) על פי התקנון לטקס פתיחת מושב החורף של הכנסת ונשא דברים: "המאבק בקורונה מבלבל, העורף הפך לחזית. אי אפשר לברוח מהנגיף", אמר. 

לדבריו: "אנו עצמו הופכים להיות סכנה לחברינו. אני מרגיש את ריח אבק השריפה, זעם מציף את הרחובות. לא יעלה על הדעת שמפגינים יכו מפגינים, יתעמתו עם שוטרים, ממגזר למגזר משבט לשבט. חדלו, אנא חדלו. הכירו אחד את השני, אל תילחמו אחד בשני". ביקש הנשיא להרגיע את הרוחות.

עוד הוסיף ריבלין ואמר "מנהיגי ישראל דומה כי איבדנו את המצפן. עלינו להביט קדימה – המגפה כאן כדי להישאר ואיננו יכולים להתמודד איתה כשידינו קשורות מאחור".

עוד קרא ריבלין בנאומו "למנות מפכ"ל למשטרה שמתנהלת ללא מפכ"ל שנתיים, ולהעביר תקציב במהרה".

שרת התחבורה מירי רגב מ'הליכוד' לא אהבה, בלשון המעטה, את הביקורת שאמר נשיא המדינה חבר מפלגתה לשעבר, על פעילות הממשלה, ובראיון לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו בגל"צ תקפה בחריפות ואמרה כי מדובר ‏בנאום "הכי לא ממלכתי ששמעתי. התאפקתי לא לצאת באמצע".

‏עוד הוסיפה רגב ואמרה "הוא בא ואומר שצריך למנות מפכ"ל, כאילו אנחנו לא יודעים? הוא יודע שאי אפשר להעביר תקציב בחודש. יש כאן משקעים של ריבלין מול נתניהו. הנשיא לא מייצג אותנו. הוא שכח מאיפה הוא בא, ולא נוח לו לפרגן לראש הממשלה".

לסיום עברה רגב לתקוף את השמאל והתייחסה לאווירת הבחירות שהם מלבים "אם כחול לבן רוצים ללכת לבחירות - שילכו. אנחנו לא פוחדים, גם לא מבנט שחזק בסקרים וחלש בקלפי. אין מנהיגות בשמאל. המפגינים הם אלה שיוצרים את האווירה, כמו שהפכו עכשיו את ברקו למשיח שקר שלהם. זו הטרגדיה".

ראובן רובי ריבלין מליאת הכנסת מירי רגב נשיא המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד