י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
'ורחמיו על כל מעשיו'

הודו: האכילו 500 כלבים נטושים לרגל יום חתונתם

יומיים לפני נישואיהם, ביקרו בני הזוג בארגון הצלה של בעלי חיים מקומי, ותרמו שלל מוצרי מזון ותרופות לבעלי חיים. וזאת בנוסף לתרומה שלהם לארגון ההצלה על מנת שזו תאכיל 500 כלבים מורעבים ומשוטטים

הודו: האכילו 500 כלבים נטושים לרגל יום חתונתם
כלבים צילום: unsplash

זוג צעיר בהודו בחר לציין ולחגוג את יום חתונתם בעשיית מעשה טוב, בני הזוג בשיתוף ארגון מקומי הדואג לרווחתם של בעלי החיים הרבים המשוטטים מוזנחים ומורעבים ברחבי הודו בחרו להאכיל כ-500 כלבים משוטטים, ובכך לציין את היום השמח בחייהם

הבעל יוריקה אפטה, שעובד כקולנוען עצמאי, ואשתו רופאת השיניים, ג'ואנה, "הקדישו את חתונתם למען מטרה נעלה", דווחו ב'ניו אינדיאן אקספרס' בהערכה לבני הזוג.

יומיים לפני נישואיהם, ביקרו בני הזוג בארגון הצלה של בעלי חיים מקומי, Trust for Animal, ותרמו שלל מוצרי מזון ותרופות לבעלי חיים. וזאת כאמור בנוסף לכך שבזכות התרומה שלהם ארגון ההצלה האכיל 500 כלבים מורעבים ומשוטטים ביום נישואיהם.

בני הזוג אמרו כי המעשה היה גם לכבוד אם החתן וסבתא של הכלה, ששניהם נפטרו בשנת 2017. הבעל הוסיף כי כאשר הם נתקלו לראשונה במראה של חיות נכות ונטושות בבית המקלט, הדבר נגע מאד לליבם והם הושפעו מאוד מפעילות בית המקלט לחיות נטושים, וכבר בביקורם הראשון בבית המקלט הם החליטו לעזור לעמותה לפרוח ביום חתונתם.

מזון כלבים הודו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד