ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שלב ההתפכחות

מקיצוני מפגיני בלפור: "ראיתי ערימות של כספים עוברים מיד ליד"

על פי עדותו של גדעון שחר, מקיצוני מפגיני בלפור, כל מי שאינו מיישר קו עם מובילי המחאה סופג התנכלויות ואף מסולק מהמקום. הערב הוא מכה על חטא "טעיתי, הייתי עיוור. פעילי המחאה מושחתים וגנבים. לוקחים כספים לעצמם ומשחקים בציבור"

מקיצוני מפגיני בלפור: "ראיתי ערימות של כספים עוברים מיד ליד"
מפגינים בבלפור צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

גדעון שחר, אחד מהפעילים הבולטים והוותיקים במאהלי המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ברחוב בלפור בבירה. מכה הערב (שני) על חטא וטוען: "טעיתי, הייתי עיוור. פעילי המחאה מושחתים וגנבים. לוקחים כספים לעצמם ומשחקים בציבור".

שחר שהיה אחד מקיצוני המפגינים שאף כינה את שוטרי משטרת ישראל 'נאצים' מספר הערב במהדורה המרכזית בערוץ 20 מה בעצם הביא אותו להכרה הזו, עד כדי הכאה על חטא.

"הבטיחו לי 10,000 ש"ח לחודש עבור פעילותי במקום. הזמן חולף ואיני רואה שקל. מרחו אותי בתואנות שווא אבל חודש ועוד חודש וכלום. התחלתי להתקומם, אני רואה ערמות של כספים עוברים מיד ליד ואני איני רואה אגורה. שוכרים דירות במקום, שוכרים רכבים ומלונות, אבל אך ורק לפעילים המקורבים".

עוד הוסיף שחר: "כשהתחלתי לשאול שאלות התחילו ההתנכלויות. זרקו לי חפצים לפח האשפה כדי שאבין את הרמז. פעם אחת ביקשתי להתקלח ואפילו את זה לא נתנו לי. באחת הפעמים אמר לי אמיר השכל כי המראה של הספה שהבאתי  למאהל 'לא מתאים' לו.

"אני חש כי גם לעובדת היותי מזרחי יש משקל בהתנהגותם כלפיי" טוען שחר.

אמיר השכל מסר בתגובה לדבריו "אני לא הבטחתי לאיש אגורה. לא לגידי ולא לאף אחד אחר". ולשאלה על השכרת הדירות והרכבים לפעילים ומקרובים, סרב השכל לענות למרות ההפצרות.

גם סדי בן שטרית ממארגני ההפגנות במקום התייחס להאשמות, וטען לערוץ 20 "אני עם גידי לא משוחח כבר כמה חודשים על רקע מחלוקת שהייתה בינינו אם לנהל דו שיח עם הביביסטים השוכנים במאהל סמוך, אני התנגדתי לכך. מעבר לכך הוא לא קיבל ממני שום הבטחה, אני אינני ממומן ומעולם לא קיבלתי שקל לכיסי. אינני שייך לתנועת 'אין מצב' ואיני מעורה שם. אין לי עניין להגיב כלפי אנשים או ארגונים אחרים".

הפגנות בלפור חרטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד