י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
החלמה נשיאותית

נחוש להצליח במירוץ: טראמפ אובחן שלילי לקורונה

הבית הלבן פרסם הודעה מיוחדת לאחר שהנשיא דונאלד טראמפ אובחן כשלילי בבדיקת קורונה, ימים אחרי ששוחרר מאשפוז קצרצר וחזר היישר לבית הלבן

נחוש להצליח במירוץ: טראמפ אובחן שלילי לקורונה
טראמפ במדשאות הבית להבן צילום: צילום מסך

נשיא המעצמה הגדולה בתבל דונאלד טרמאפ ממשיך להיות לא צפוי ולהפתיע את מתנגדיו. ימים אחרי ששוחרר מאשפוז בבית חולים צבאי אליו הובל אחר שלקה בקורונה, ובעוד הנשיא מתכנן את המשך הקמפיין הנכנס לישורת האחרונה, במירוץ לחדר הסגלגל בבית הלבן, מתפרסמת הודעה רשמית עם הלוגו של הבית הלבן בה נאמר כי הנשיא נבדק ונמצא שלילי לקורונה.

דבר מחלתו של טראמפ נודע, איך לא, בציוץ של הנשיא בעצמו שהודיע שנדבק בקורונה. ימים אחרי הוא אושפז בבית חולים צבאי אך היתל במתנגדיו כשיצא לסיור ברכב הנשיאותי והריע לתומכים שהתאספו לצד בית החולים.

את הביקורת נגדו על שהפר את חובת הבידוד הדף הנשיא בקביעה כי אנשי השירות החשאי האמונים על שלומו ובריאותו הם אלו שאישרו את הסיור. בבית החולים שהה טראמפ ימים קצרים משם שב הישר לבית הלבן להמשך הקמפיין הקשה המתוכנן לו בימים שנותרו עד לבחירות, כשבכל הסקרים המתפרסמים יריבו, ביידן, זוכה ליתרון ענק, אך הנשיא בעצמו מזלזל בסקרים המוטים לטענתו וטוען כי גם במערכת הבחירות הקודמת הסקרים לא נטו לו חסד, אך המציאות טפחה על פניהם כשאזרחי ארה"ב העדיפו אותו על פי הילארי קלינטון יריבתו.

טראמפ משדר ביטחון כי גם הפעם התופעה תחזור על עצמה, וכי למרות הסקרים הוא ולא ביידן יישב על כס הנשיא עם תום מערכת הבחירות.

את הקורונה בה נדבק ניצל טראמפ והנפיק הודעות לפיהן כעת הוא מכיר טוב יותר את המחלה וכלל אינו חושש מפניה, עוד אמר כי הוא פועל שכל אזרח שנדבק בקורונה יקבל טיפול מיטבי דומה לשלו, וכך יחלים במהירות.

 

דונאלד טראמפ קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד