י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
אנושיות מכל הלב

שר הביטחון כרע על ברכיו כדי לדבר עם חולה קורונה חרדי

במהלך סיור במחלקת הקורונה התת קרקעית ברמב"ם הפתיע ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ כשכרע ברך כדי להאזין לחולה חרדי המאושפז במחלקה. הוא התעניין בשלומו ואיחל לו בלבביות בריאות איתנה ושלימה

שר הביטחון כרע על ברכיו כדי לדבר עם חולה קורונה חרדי
בני גנץ במחלקת קורונה של רמב"ם צילום: דוברות בית החולים

שר הביטחון בני גנץ קיים ביום ראשון ביקור במחלקת קורונה של בית החולים התת קרקעי של רמב"ם בחיפה שהוסב למתחם קורונה מבודד לעשרות חולים. במסגרת הסיור בין המחלקות הבחין בגבר חרדי מבוגר תושב הצפון שיושב על כסא מיוחד, הוא ניגש אליו כרע לידו והתעניין במצב בריאותו והיכן נדבק.

כזכור מחלקות 'כתר' צה"ל הוקמו כחלק ממבצע 'שבט אחים' והצטרפו למחלקות בית החולים רמב"ם בטיפול בחולי קורונה.

מחלקות הקורונה מופעלים על ידי כ-100 אנשי צוות רפואי צבאי הכוללים רופאים ורופאות, אחים ואחיות, חובשים, חובשות וסגל רפואי נוסף מתוך מערך הרפואה הצבאי הסדיר של חיל הרפואה.

במהלך השבוע החולף, עברו אנשי הצוות הרפואי הצבאי הכשרה מקצועית ומקיפה על ידי סגל הקריה הרפואית ברמב"ם, שהותאמה להנחיות משרד הבריאות. ההכשרה כללה תכנים עיוניים ומעשיים אשר הכינו את הצוותים לטיפול בחולי הקורונה העתידים להגיע למחלקות באופן המקצועי והאנושי ביותר.

גנץ בסיור. צילום: דוברות ביה"ח רמב"ם.

ביום ראשון התקיים מעמד חניכת המחלקות הצבאיות 'שבט אחים' לטיפול בחולי קורונה בבית החולים רמב"ם, בראשות שר הביטחון בני גנץ, שר הבריאות יולי אדלשטיין, סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, קצין הרפואה הראשי תת-אלוף פרופסור אלון גלזברג ומנכ"ל בית החולים רמב"ם, ד"ר מיכאל הלברטל. אך הרגע שתפס את עדשת המצלמה של צלם בית החולים, היתה של בני גנץ כורע ברך ומתעניין בשלומו של חולה חרדי מבוגר.

גנץ כורע כדי להתעניין במצב החולה.

מצה"ל נמסר לאחר הביקור, כי חיל הרפואה הינו חלק ממערך הבריאות הציבורי והלאומי ויסייע למערך זה ככל שיידרש לכך. צה"ל רואה במשימה זו שליחות וחשיבות עליונה ובעזרת סגלי הרפואה, אשר נבחרו בקפידה, נערכו למשימה במהירות יוצאת דופן, ותוך שיתוף פעולה הדוק עם בית החולים רמב"ם, יוענק הטיפול הרפואי הטוב ביותר לאזרחי מדינת ישראל.

קורונה בית החולים רמב"ם בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד