י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תקיפת העיתונאי החסידי

אחרי שנעצר: העסקן מברוקלין שוחרר באזהרה

הפעיל אשי טישלר שנעצר שלשום בסמוך לביתו באשמת תקיפת העיתונאי החסידי יעקב קורנבלי, שוחרר ממעצר • השופט הזהיר את טישלר להתרחק מקורנבלי או לשלוח אליו אנשים מטעמו • צפו

אחרי שנעצר: העסקן מברוקלין שוחרר באזהרה
טישלר בדרך לביתו צילום: באדיבות המצלם

אשי טישלר, פעיל מוכר מאד בבורו פארק נגד הגבלות הקורונה, קיבל הוראה מהשופט אחרי שנעצר שלשום בביתו, להתרחק מהעיתונאי יעקב קורנבלי, נאסר עליו להתקרב אליו או לשלוח אליו אנשים מטעמו כולל איסור ליצור קשר דרך הרשתות החברתיות.

השופט אדווין נובילו אמר להשי טישלר, שהוא מואשם 'בהסתה להתפרעות ובכליאה לא חוקית של העיתונאי קורנבלי', הוא הוזהר את הפעיל החרדי כי הוא צפוי להיעצר שוב אם יהיה לו קשר כלשהו - או שמישהו אחר ייצור קשר מטעמו, כולל באמצעות המדיה החברתית.

טישלר, הוא פעיל מוכר בשכונה היהודית החרדית בבורו פארק, שנעצר לאחר מחאה ברחוב שנערכה ב-7 באוקטובר נגד מגבלות נגיף הקורונה, טישלר זעם על קורנבלי שפרסם תיעודים ברשתות החברתיות בהם נראים חרדים מפרים את ההוראות.

כזכור הפגנות גדולות פרצו בבורו פארק בשבוע שעבר לאחר שהמושל אנדרו קואומו הודיע ​​על מגבלות חדשות על בתי ספר, עסקים ובתי כנסת באזורים שבהם עלו שיעורי ההדבקה בנגיף הקורונה. טישלר הוביל אופוזיציה גדולה להוראות, ניתק את שרשראות המנעולים ממתקני המשחקים בפסח לאחר שהמדינה סגרה אותם ושיבש לאחרונה מסיבת עיתונאים על ידי ראש מערכת בתי החולים בעיר.

כזכור, טישלר קרא לקורנבלי "עכברוש" ו"מלשין" ועודד את הקהל לעשות את אותו הדבר - בקריאה "כולם לצעוק מויסר", ואכן הקהל צעק יחד קריאות לעברו, לבסוף חולץ הכתב עלי ידי שוטרים ברחובות בורו פארק.

בנוסף, אנשים נשמעים בתיעוד צועקים ביידיש "צריך להרוג אותו". בזמן פרסום המקרה, זה עדיין היה סיפור מקומי, אך מהר מאד זה כבר הפך לסיפור לאומי, כאשר נבחרי ציבור רבים גינו את האירוע, כמו גם כתבי חדשות מערוצים שונים שפרסמו סרטונים של האירוע בטוויטר.

אשי טישלר ברוקלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד