י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כזה עוד לא היה

בריכוזים החרדים; פשקוויל חריף נגד נתניהו

מודעות הרחוב בציבור החרדי הוא חלק אינטגרלי מהווי חיי הקהילה, אך פשקוויל כזה עוד לא נראה • במודעת רחוב שפורסמה הבוקר בריכוזים החרדים יוצאים המפרסמים בקריאה לנתניהו שיפנה את כסאו ומאשימים אותו גם באלימות המשטרתית • מעניין

בריכוזים החרדים; פשקוויל חריף נגד נתניהו
המודעות על נתניהו צילום: באדיבות המצלם

הריכוזים החרדים התמלאו הבוקר (שני) בפשקווילים נגד ראש הממשלה נתניהו בקריאה שיפנה את מקומו בעקבות התנהלותו מול המגזר החרדי בכל הנוגע למלחמה בנגיף הקורונה.

"כִּי דוֹר תַּהְפֻּכֹת הֵמָּה בָּנִים לֹא אֵמֻן בָּם", מצוטט בראש הפשקוויל הפסוק מספר 'דברים' תחת ההכרזה כי "אין אמון בראש הממשלה נתניהו".

נתניהו מתואר בפשקוויל בכך שהוא מנהל את המשבר "באופן פוליטי ופגע בפעולותיו בציבור החרדי שמואשם בהפצת מחלות", ועוד כי הוא "סוגר ישיבות ובתי כנסת ופוגע בתורה ובלומדיה כנגד העיקרון היהודי".

המודעה שפורסמה

במודעה שפורסמה נתניהו מושמץ גם בכל הקשור לאלימות המשטרתית, "משסה את המשטרה באלימות רבה בציבור החרדי", וכן, "מועל באמונו של הציבור החרדי אשר נתן לו את הכוח להיות ראש הממשלה".

עוד מתלוננים כותבי הפאשקוויל האלמוני כי ראש הממשלה מתנהל פוליטית ולא מתייעץ עם רבני הציבור החרדי, "מפר את הבטחותיו פעם אחר פעם", ובנוסף, "אי אפשר לסמוך עליו שידאג לתקציבים לקיומו של עולם התורה".

בסיכום מודעות הרחוב נקבע: "נתניהו נכשל בטיפול במגפת הקורונה, נתניהו איבד את האמון שלנו, נתניהו צריך לפנות את מקומו", על החתום, לא פחות, "הציבור החרדי".

פשקוויל ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד