ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
איפה הנציגים?

שינויים בהחלטות המגבלות, ושוב הנושאים החרדים נזנחים

על פי הודעת משרד המשפטים החל מהיום יוסרו חלק מההגבלות על קיום ההפגנות, ובנוסף הוצג מתווה מיוחד לשחקני הספורט | אך בעוד הנציגים החרדים ממלאים פיהם מים בכל הנוגע לנושאים עליהם הם אמורים להגן כבתי כנסת וקיום חתונות, דווקא יו"ר הקואליציה מיקי זוהר נזעק ויוצא כנגד אפליית המתפללים בבתי הכנסת 

שינויים בהחלטות המגבלות, ושוב הנושאים החרדים נזנחים
הרחוב החרדי בעידן הקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

דווקא כשהנציגים האמורים לייצג את הציבור החרדי שומרים על שתיקה, נציג מסיעת הליכוד מעלה את השיח להרחיב את פעילות בתי הכנסת ודורש להשוות אותם להפגנות, ובמקביל בינתיים גם קיום חתונות יוגבל לעומת ענף הספורט שיורחב.

הבוקר (שלישי) צייץ יושב ראש סיעת הליכוד חבר הכנסת מיקי זוהר, "אני בעד השוואה מוחלטת בין הזכות להפגין לזכות להתפלל. ‏כל מתווה שיאושר למפגינים יאושר למתפללים וההפך״.

דבריו מגיעים לאור הודעה של משרד המשפטים כי ההגבלות על ההפגנות יוסרו החל מהיום, כך שהפגנות יותרו גם במרחק של למעלה מקילומטר מהבית, והמפגינים יוכלו להפגין בקפסולות של עד 20 איש.

בנוסף, במשרד התרבות והספורט הגיעו לסיכום עם משרד הבריאות על אישור מתווה שיאפשר את פתיחת ענף הספורט כבר ממחר, כך ששחקני הליגות ישובו לאימונים על פי מתווה מיוחד.

מנגד, ענף החתונות עדיין מוגבל ובמשרד הבריאות מתעקשים להמתין עד לפתיחת ענף האירועים, על שולחן שר הבריאות הונח מתווה של קיום חתונות ב2 או 3 קפסולות של 20 משתתפים בשטח הפתוח.

כל אלה מעלים תהייה כואבת, איך קורה שכל הנושאים החרדים תמיד נזנחים, בתי הכנסת, החתונות ושאר נושאים שבחלקם הגדול הם בציפור נפשה של היהדות החרדית.

בתי כנסת קורונה מיקי זוהר חתונות נציגים חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד