י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הרכב החדש של שרה

נתניהו תוקף: "הבלון התפוצץ בתוך שעה, אבל הנזק כבר נעשה"

"במיוחד לשרה נתניהו: רכב משוריין חדש בעלות של יותר ממיליון שקל" נכתב בויינט. נתניהו השיב מלחמה: "תקשורת השמאל שוב משחירה ושופכת את דמה של רעייתי שרה, כפי שהיא עושה מדי יום כבר יותר מ-20 שנה"

נתניהו תוקף: "הבלון התפוצץ בתוך שעה, אבל הנזק כבר נעשה"
חלק משיירת ראש הממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו זעם היום על פרסום באתר ynet לפיו נרכש רכב יוקרה עבור רעייתו שרה. נתניהו טען כי הפרסום שקרי ונימק.

"איך נראה פייק ניוז? הנה דוגמה טרייה מהיום, בזמן שאני בתוך דיונים מהבוקר על אסטרטגיית היציאה שלנו מהקורונה" כך פותח ראש הממשלה בנימין נתניהו פוסט בחשבון הפייסבוק שלו. "קודם מוציאים כותרת שקרית באתר ווינט: במיוחד לשרה נתניהו: רכב משוריין חדש בעלות של יותר ממיליון שקל. אחרי זמן קצר, השב״כ מנפץ את הפרסום השקרי בהודעה רשמית". 

"אין מדובר ברכב חדש שנרכש עבור משימת אבטחת רעיית ראש הממשלה. מדובר ברכב אחד מתוך שורת רכבים שהוזמנו לפני 3 שנים, המיועד להחליף צי רכבים ממוגנים עבור אישים מאובטחים. מדובר בהחלטה מקצועית של שב"כ ואגף הביטחון במשרד רה"מ - למאובטחים אין כל חלק בקבלת ההחלטות בעניין", מצטט נתניהו את תגובת השב"כ בנושא. 

"הבלון התפוצץ בתוך שעה, אבל הנזק כבר נעשה. אני אפילו לא מצפה מהם להתנצל" זועם נתניהו. 

עוד כתב נתניהו "תקשורת השמאל שוב משחירה ושופכת את דמה של רעייתי שרה, כפי שהיא עושה מדי יום כבר יותר מ-20 שנה. אני לא מכיר הרבה אנשים שהיו עומדים במסע צייד כל כך נוראי במשך שנים, אבל אני יודע היטב שהציבור כבר יודע להבחין בין האמת לבין השקר". 

לסיום כתב נתניהו "רעייתי האהובה שרה, אני מעריך אותך על העמידה האיתנה שלך מול הרדיפה והשקרים של התקשורת. תודה שלמרות הכול את ממשיכה לעשות רק טוב למען כל אזרחי ישראל ולמען משפחתנו".

שרה נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד