י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מזעזע: במקום שהאבא ילווה את בנו לחופה, הבן ליווה את האבא בדרכו האחרונה

הגאון רבי אליהו מלכה זצ''ל הסתלק אמש לבית עולמו, בפתאומיות גמורה, הטרגדיה קשה שבעתיים שכן היום בערב הוא היה צפוי להוביל את בנו בכורו לחופה, רגע לו כל כך ציפה, רגע לו כל כך חיכה, אך במקום זאת הבן ליווה את האבא בדרכו האחרונה, ליווה את האבא למנוחת עולמים. עצוב, מזעזע, קורע לב. אין מילה שתתאר את הכאב והאובדן

מזעזע: במקום שהאבא ילווה את בנו לחופה, הבן ליווה את האבא בדרכו האחרונה
ההזמנה לחתונה צילום: קופת העיר

טרגדיה מזעזעת. זו המילה, אמש הלך לעולמו בפתע פתאום הגאון רבי אליהו מלכה זצ''ל, ראש כולל מאשדוד, אשר הפיץ תורה ויראה לעם שבשדות במשך שנים רבות, לפני יומיים הוא עלה על יצועו, לקראת עוד יום עמוס בחסד ובתורה, הוא עלה על יצועו, אך לא קם ממנה, הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה, ככה בפתאומיות.

בואו לתת כתף ולעזור למשפחה האומללה>>>

הסתלקותו הפתאומית הותירה בהלם את כל מכריו וידידיו, אך יותר מכל היא הותירה את בני משפחתו, את רעייתו וילדיו, מוכים ושבורים, אין להם מנחם, ככה ביום בהיר אחד חרב עליהם עולמם, אבא היקר, אבא שכל כל אהבו, שכל כך העריצו, איננו. איננו, כי לקח אותו האלוקים.

הטרגדיה היא לא סתם טרגדיה, כי היום, בעוד שעות ספורות היה המנוח צפוי להוביל את בנו בכורו לחופה, כן שמעתם נכון, יממה לפני נישואי בנו בכורו, רבי אליהו מלכה הלך לעולמו, במקום ללבוש בגדי חג וללוות את בנו יקירו לחופה, הוא התעטר בבגדי החג ועלה לישיבה של מעלה.

עצוב, מזעזע, קורע לב. אין מילה שיכולה לתאר את החורבן, את הקושי, את הכאב והאבל. כל כך קשה, כל כך עצוב. תחשבו רגע על החתן שהתכונן ליום הכי שמח בחייו, הכין את עצמו נפשית ופיזית, תכנן להקים את ביתו על אדני התורה והיראה, אך יממה לפני היום הגדול אבא נפטר.

בואו לתת כתף ולעזור למשפחה האומללה>>>

תחשבו רגע על החתן. במקום שאבא יאחז בידיו ברטט של התרגשות ויוביל אותו אל חופתו, לקול צלילי מנגינות רגש, הבן הוביל את האבא בדרכו האחרונה, הבן הוביל את האבא למנוחת עולמים. קורע לב.

והאלמנה יחד עם שמונת ילדיה נותרו בבית, דמעותיהם על פניהם, לא יודעים כיצד להמשיך מכאן, לא יודעים כיצד לעכל את האובדן ואת השבר. זה הרגע שלנו להושיט יד לעזרה לנסות לעזור למשפחה הכאובה, לנסות לשמח אותם בימים קשים שכאלו. הצטרפו כעת לעמוד לימין המשפחה.

בואו לתת כתף ולעזור למשפחה האומללה>>>

פטירה פתאומית דום לב ילדים יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!