י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האדמו"רים יטוסו לשמחה

חתונת הנסיך הויז'ניצאי תועתק לארה"ב

שמחת החתונה בחצרות סערט ויז'ניץ - ויז'ניץ - זוועהיל מונסי שהייתה אמורה להתקיים במרכז הירידים בחיפה תועתק לארה"ב לשים יגיעו הסבים האדמו"רים וגם חסידים שיצטרפו • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים בפרסום ראשון 

חתונת הנסיך הויז'ניצאי תועתק לארה"ב
הסבים האדמו"רים מסערט וויז'ניץ צילום: יהושע פרוכטר

בתחילת חודש אדר בשנה שעברה נערכה שמחת האירוסין לנכדו הגדול של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ, בן בכור, לבנו בכורו של הרבי - הרה"צ רבי ברוך הגר, חתנו של האדמו"ר מויז'ניץ. הכלה היא בתו של האדמו"ר מזוועהיל מונסי. 

החתונה הגדולה תוכננה ונקבעה להתקיים במרכז הירידים בחיפה בראש חודש כסלו בהשתתפות אלפי חסידים מחצרות ויז'ניץ וסערט ויז'ניץ. 

אלא שבעקבות נגיף הקורונה והתחלואה לצד הסגרים המתמשכים ואי קיום אירועים במתכונת גדולה, התוכנית של החתונה השתבשה, למרות שהיו מי שחשבו שיהיה כניתן לקיים את החתונה, אך לאור העליהום שהתקומם על חתונת סערט ויז'ניץ בחודש אלול האחרון אז חגגו בבית המדרש כפי ההנחיות, נראה היה שאי אפשר לקיים את השמחה בארץ. 

האדמו"ר מזוועהיל מונסי והרה"צ רבי ברוך הגר במעמד שבירת הצלחת באירוסין בחודש אדר

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בשיחות עם העסקנים בארץ ובארה"ב לאחר שנועצו באדמו"רים הוחלט לקיים את החתונה בארה"ב בתאריך שנקבע בראש חודש כסלו הקרוב. 

עדיין לא ברור מיקום החתונה והעסקנים תרים אחר מקום שיהיה אפשר לקיים את החתונה כרגיל במקום גדול עם שמירת ההוראות הנדרשות בארה"ב כשהמקום המועדף כעת הוא ניו גרז'י.

האדמו"רים עצמם צפויים לצאת להשתתף בשמחה הגדולה לאחר שבת אופרוף ופאר-שפיל שיתקיים בשבת פרשת וירא בבני ברק ובשבת פרשת חיי שרה בחיפה. גם האדמו"ר מזוועהיל מירושלים צפוי לצאת לחתונה כקרוב משפחה מצד הכלה בת האדמו"ר מזוועהיל מונסי. כמו כן האדמו"ר מביאלא ב"ב גיסו של האדמו"ר מסערט ויז'ניץ צפוי לבוא מלוס אנג'לס לני יורק להשתתף בשמחה הגדולה. 

סערט ויז'ניץ מרכז חסידי ויז'ניץ זוועהיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד