י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נערכים לחורף חם

שר הבריאות הודיע על מינויו של "פרוייקטור החורף"

שר הבריאות יולי אדלשטיין הודיע הערב על מינוי ד"ר בדר טריף, עד לא מכבר קצין רפואה ראשי בצה"ל, לתפקיד החדש של "ראש המנהלת להיערכות מערכת הבריאות לחורף" | השר: "החורף הקרוב יהווה אתגר משמעותי מאוד לבריאות של אזרחי ישראל"

שר הבריאות הודיע על מינויו של "פרוייקטור החורף"
ד״ר בדר טריף צילום: יח"צ

הדאגה מפני השילוב של מחלות החורף יחד עם הקורונה מדירה שינה מראשי מערכת הבריאות בישראל, והיום הודיע שר הבריאות על מינויו של 'פרוייקטור חורף': ד״ר בדר טריף, עד לא מכבר קצין הרפואה הראשי של צה"ל, מונה לתפקיד החדש של "לראש המנהלת להיערכות מערכת  הבריאות לחורף".

אין זה סוד כי במערכת הבריאות מודאגים מאד מפני החורף הקרוב, שבו מלבד העומסים הקבועים שנוצרים בכל שנה מפני התפשטות מחלת השפעת ויתר מחלות החורף, מה שגורם בכל שנה למערכת הבריאות לפעול עד קצה יכולת התפוקה, כאשר השילוב עם מחלת הקורונה עלול להביא עמו קריסה מוחלטת של מערך הבריאות, חלילה. לאור זאת, ובמטרה להיערך בצורה נכונה לחורף, הודיע משר הבריאות כי בהמלצת מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, ימונה ד״ר בדר טריף לראש המנהלת להיערכות מערכת הבריאות לחורף, כאשר הוא יפעל לצידה של ראש חטיבת הרפואה ד״ר ורד עזרא.

עד לפני כחודש שימש תא״ל ד״ר טריף בדר כקצין הרפואה הראשי בצה״ל, תפקיד אותו ביצע במשך שלוש השנים האחרונות. בהשכלתו, ד״ר בדר הינו מומחה ברפואת ילדים ובמנהל רפואי. בשנים 2011 עד 2014 שירת כקצין הרפואה של פיקוד הצפון. ופיקד על מבצע הטיפול בפצועים הסורים ובכלל זה הקמת בית חולים השדה ברמת הגולן לקליטה וטיפול בפצועים ממלחמת האזרחים בסוריה.  כמו כן, בשנת 2010 השתתף כרופא ילדים בהית חולים השדה שהקים צה״ל בהאיטי לאחר רעידת האדמה. ובשנת 2015 פיקד על בית חולים השדה והיה מפקד המשלחת הרפואית של צה״ל בנפאל לאחר רעידת האדמה, ובמרץ 2016 פיקד על מבצע השבת הפצועים הישראלים מטורקיה.

עוד ברזומה של 'פרוייקטור החורף': בפברואר 2016 יצא למסע הסברה מטעם דובר צה"ל וארגון ה-OSS בארצות הברית, בהמשך ייצג את מדינת ישראל בעצרת המרכזית באו"ם בנושא כוחות שמירת השלום והיה לקצין הישראלי הראשון שנואם מעל במה זו. לאחרונה, מונה על ידי מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' חזי לוי לחבר ועדה מקצועית מייעצת למיגור ומניעת התפשטות מגפת הקורונה במגזר הערבי.

שר הבריאות אדלשטיין אומר כי "מערכת הבריאות נערכת לחורף! החורף הקרוב יהווה אתגר משמעותי מאוד לבריאות של אזרחי ישראל. מזה שבועות ארוכים אנחנו מתכוננים לאפשרות תחלואה כפולה של שפעת וקורונה בחורף, וד"ר בדר טריף יהיה מנוע משמעותי, יחד עם עבודתה המצוינת של ד"ר ורד עזרא, כדי להביא את התוצרים הטובים ביותר לאזרחי המדינה".

חורף קורונה יולי אדלשטיין ד"ר בדר טריף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד