י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הקטנועים החסכוניים והעוצמתיים של הונדה

הקו המנחה של הונדה בנושא ייצור קטנועים הוא לאפשר לנהגים ליהנות מכלי רכב דו גלגלי יציב ואמין בעל יכולות יוצאות דופן, המעניק תחושה שהרכיבה היא על אופנוע ולא על קטנוע • עקב כך מומלץ להגיע לאולמות התצוגה וליהנות מאיכותם ומיופיים הרב של הקטנועים החדשים שיותירו אתכם המומים ומלאי קריאות התפעלות

הקטנועים החסכוניים והעוצמתיים של הונדה
אופנועים משוכללים צילום: אתר הונדה רחובות

בקטגורית האופנועים של הונדה קיימים כמה דגמים ולכל אחד מהם יש את הייחוד שלו, כך שאפשר לראות את היתרונות של כל אחד מהם ולקבל החלטה איזה הוא הדגם המתאים ביותר לכל צורך. כדי להקל על ההחלטה, אפשר לתאם נסיעת מבחן וכך ליהנות מהרכיבה על הקטנועים השונים ולהרגיש ברגליים, איזה מהם יהיה המושלם עבור כל לקוח.

דגם  X-ADV               

דגם ייחודי המתאים להרפתקנים שבחבורה, שמעוניינים לקרוע את העיר בעזרת כלי דו גלגלי פרקטי ונוח במיוחד, בעל אחיזה חזקה המעניק תחושה של רכיבה באופנוע לנוכח המתלים, הגיר והמנוע שלו, ואף על פי כן,  הוא חסכוני בדלק ומתאים גם עבור בעלי רישיונות הביניים של 1A  וגם A.

סדרת קטנועי ה - SH

העובדה שבמשך למעלה משלושים שנה מוכרים הונדה קטנועים מסדרה זו, אינה מפחיתה את חווית הרכיבה על קטנוע מסוג זה והוא נשאר קטנוע בעל דרישה גבוהה לאור העובדה שהוא אמין, יציב ובעל עיצוב ייחודי. קטנוע זה מותיר רושם רב על כל מי שרואה אותו ובטח ובטח על כל מי שרוכב עליו הן בעמדת הנהג והן כנוסע, כיוון שהם יכולים לשבת באופן זקוף ובישיבה קלילה על הכיסא הרחב שמאפשר להם להתרווח בשיא הנוחות.

הדגם הפופולארי - PCX

השילוב המנצח של קטנוע עוצמתי שאינו משמיע קולות או טרטורים, הוא זה שנותן את הטון וזו סיבה מספיק חשובה כדי שאוהבי הרכיבה יעדיפו לקנות קטנוע זה. ברכיבה עליו אפשר  ליהנות מכל העולמות כיוון שמדובר בקטנוע יפהפה המותאם לנסיעות בעיר, בעל צמיגים עבים, מערכת ABS ועוצמות מפתיעות הן כשרוכבים לאט והן כשרוכבים מהר. עם זאת הוא חסכוני בדלק והצריכה שלו היא 47.6 קילומטר לליטר בלבד.

דגם SH MODE 125

קטנוע בטיחותי ויוצא דופן בעל עיצוב ספורטיבי יפהפה ומושב ארגונומי שבזכותו לא רוצים לרדת מהקטנוע. היציבות הרבה שלו בנויה על גלגלי 16 שמאפשרים לרכב ברחבי העיר וליהנות מטנק דלק זול במיוחד ביחס של 50 קילומטר בלבד לליטר.

זה עתה נחת בישראל !  Forza 125

רבים מהרוכבים מחזיקים קטנוע מסוג זה בגרסה הגדולה שלו וכעת אפשר ליהנות גם מדגם ספורטיבי וקומפקטי זה המיוצר תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת. הדגם כולל מגן רוח, מערכת בלימה ABS מחווני LED   שלל פונקציות חדשות.

לאור המבחר הענקי והיכולות העוצמתיות של הדגמים החדשים, ניכרת תכונה רבה של רוכבים באולמות התצוגה המעוניינים לרכוש קטנוע חדש, או לבצע עסקת טרייד אין תמורת הקטנוע הנוכחי שלהם.

קרדיט כתיבה עדינה אקוקה

אופנוענים הונדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד