י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

היערכות לחורף חם עם פרקטים של קוויק סטאפ

החורף קרב בצעדי ענק ולכן כדאי לבצע כמה שינויים בבית, כדי שיהיה לכל בני הבית חמים ונעים לאורכם של הימים והלילות הקרים

היערכות לחורף חם עם פרקטים של קוויק סטאפ
פרקטים מעוצבים צילום: צמרת פרקטים

התקנת פרקטים של קוויק סטאפ

הפרקטים של קוויק סטאפ תוצרת בלגיה, הם לוחות העץ האיכותיים ביותר בתחום זה ולכן אפשר לראות כמעט בכל מקום בעולם וגם בישראל את הסטריפים היפהפיים והמעולים שהותקנו בבתים השונים, שמעלים באופן משמעותי את יופיים של הבתים המעוצבים

אחד היתרונות הגדולים של הפרקטים הוא העובדה שהטמפרטורה שלהם נשארת זהה בחורף ובקיץ והיא הטמפרטורה הממוצעת. חומר מבודד זה שומר על רמת הטמפרטורה באופן עקבי ולכן בחורף הלוחות אינם קרים ואפשר להסתובב בבית בגרביים בלבד.

התנהגותם של הילדים בבית

בבתים רבים יש מרצפות שהן קרות בחורף והילדים יושבים עליהם. מדובר בתופעה שהיא אינה בריאה עבורם. גם אם קיים שטיח שמכסה את רוב שטחם של המרצפות, הילדים ישבו דווקא על הרצפה, בנקודה שהשטיח אינו מכסה. לכן יש לחשוב על הדברים הללו מראש ולתת עדיפות להתקנת פרקט שעליו הילדים יכולים לשבת בכל מקום שנוח להם במרחב כולו, כיוון שהטמפרטורה שלו היא נוחה ואינה קרה.

התקנת פרקטים של קוויק סטאפ

אחד היתרונות המשמעותיים של הפרקטים הוא שמדובר בעבודה שהיא מהירה יחסית ואינה גורמת ללכלוך רב. לכן אף על פי שהחורף בפתח, אפשר לקבל החלטות מהירות לרכוש פרקטים ולהזמין איש מקצוע שיתקין אותם תוך פרק זמן קצר וכך ליהנות מהפרקטים כבר מהחורף הנוכחי.

את הפרקטים של קוויק סטאפ מניחים זה לצד זה במרחב החדר. מצמידים שול ימני של האחד לשול השמאלי של האחר ושומעים את הקליק. כך מחברים את כל הסטריפים זה לזה ומדובר בחיבור חזק מאד שהסיכוי שהוא ייפתח שואף לאפס.

התקנת מערך חימום מתחת לפרקטים

במקומות קרים במיוחד או בשביל ההרגשה הנעימה יותר, אפשר להתקין מערך חימום מתחת לפרקטים. הדבר נעשה על ידי התקנת אביזרי חימום ייעודיים על הבטון המוחלק בכל אחד מהחדרים. לאחר ההרכבה המקצועית מתקינים את לוחות הפרקט בדגם שנבחר מעל מערך החימום. בדרך זו אפשר בחורף להפעיל את החימום וליהנות מטמפרטורה ממוצעת מעט גבוהה יותר. העובדה שהפרקט מתחמם במעט יוצרת חמימות בכל רחבי החדרים ולא רק כשיושבים על הפרקט ולכן אופציה זו מייתרת במקרים רבים את הצורך להפעיל אמצעי חימום אחרים כמו מזגנים.

היערכות לחורף

בשנים האחרונות קיימת עליה מתמדת של ישראלים המעוניינים שבביתם יותקנו פרקטים בחדרים מסוימים או בכל רחבי הדירה לאור הנחות המקסימלית שלהם. ההיצע הנרחב של הדגמים מאפשר התרמה מקסימלית של הפרקטים לריהוט ולצבעוניות של כל אחד מהחדרים.

קרדיט – עדינה אקוקה

ריצוף חדש ריצוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד