י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בש"ס מתנגדים

ראש הממשלה בלחץ: "הסירו הצעת פינדרוס"

אם עד היום היה נראה כי הצעתו של חה"כ פינדרוס להקים ועדת חקירה שתבדוק את התנהלות המשטרה בכל הנוגע לציבור החרדי, תקבל רוב ותמיכה רחבה, הרי שבשעות האחרונות הדבר מוטל בספק גדול • רה"מ וכחול לבן מפעילים מכבש לחצים על סיעת 'דגל התורה' להסיר את ההצעה

ראש הממשלה בלחץ: "הסירו הצעת פינדרוס"
יצחק פינדרוס צילום: דוברות הכנסת

בעוד כשעה וחצי צפויים חברי הכנסת להצביע על הצעת חבר הכנסת יצחק פינדרוס בדרישה להקים ועדת חקירה על התנהלות המשטרה, כשבליכוד ובכחול לבן מפעילים לחץ להסיר את ההצעה.

בשעה האחרונה שיחות מלשכת ראש הממשלה ומיו״ר הקואליציה אל יו״ר דגל התורה משה גפני ואל יו״ר הסיעה ויוזם ההצעה יצחק פינדרוס בדרישה להסיר את ההצעה.

כפי שדווח אמש לראשונה ב׳בחדרי חרדים׳, בליכוד ובכחול לבן מציעים להקים ועדת משנה סודית שתבדוק תלונות נגד המשטרה, אך בינתיים פינדרוס מסרב להסיר את ההצעה.

אם אתמול היה נראה שיש רוב ודאי ליוזמה היום כבר מבינים בליכוד ובכחול לבן כי הם יאלצו לעבוד קשה לגייס חברי כנסת כדי להפיל את ההצעה, תוך שבסיעת ש״ס החרדית בינתיים יושבים על הגדר ולא מביעים עמדה בנושא.

גורם בש״ס בשיחה עם ׳בחדרי׳ פונה ליהדות התורה: גלו אחריות, יש לנו אינטרס עליון לשמר את הקואליציה. אנחנו נצביע נגד ההצעה להקים ועדת חקירה למרות שלא תמיד המשטרה צודקת. אסור לפגוע במשמעת הקואליציונית גם אם השבוע נרוויח משהו טוב, בשבוע הבא יתחילו נציגים בכחול לבן לעלות הצעות נגד הדת.

משטרת ישראל יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד