י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
איים על וייץ

אלמוני התפרץ למערכת 'הארץ', גרם נזק ונעצר

הבוקר התפרץ אלמוני למערכת עיתון הארץ בתל אביב, גרם נזק לארון חשמל והמתין ליציאתו של הכתב גידי וייץ מהמערכת, אז תקף אותו מילולית. המשטרה עצרה חשוד במעשה

אלמוני התפרץ למערכת 'הארץ', גרם נזק ונעצר
גידי וייץ צילום: פלאש90

המשטרה עצרה לפני זמן קצר (רביעי) חשוד שהתפרץ למערכת עיתון 'הארץ' ברחוב שוקן בתל אביב, גרם נזק לארון החשמל ואף איים על עיתונאים. הוא הצליח להימלט מהמקום אך נתפס במהלך סריקות של שוטרים באזור.

מוקדם יותר הודיעה המשטרה כי פתחה בחקירה אחרי שהתקבל דיווח במוקד 100 על אדם שנכנס לבניין עיתון 'הארץ' בתל אביב, ביצע נזק לארון החשמל ועזב את המקום.

החשוד נעצר ונלקח להמשך חקירה בתחנת משטרת שרת בעיר. על פי עורך אתר הארץ אבי שרף, החשוד איים על העיתונאי גידי וייץ ואף צעק לעברו: "מה אתה רוצה מביבי? איפה הרכב שלך?"

"בהמשך להודעה על גרימת נזק במשרדי בניין עיתון הארץ ברחוב שוקן בתל אביב, נעדכן כי לאחר ביצוע סריקות של המשטרה עצרו השוטרים לפני זמן קצר את החשוד בשדרות ירושלים בתל אביב והוא מובא כעת לחקירה", נמסר מהמשטרה.

בתנועת קריים מיניסטר, ממארגנות המחאה נגד נתניהו בחרו להאשים את ראש הממשלה באירוע. "עוד קו אדום נחצה כעת, תוצר של מסע הסתה והתרת דם מבית היוצר של בלפור. נתניהו סימן את התקשורת, השמאל והמפגינים כאוייבי העם, ובהשפעתו יוצאים ביריונים מדי יום לפגוע במטרות", כך נמסר.

בתנועה דרשו מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, להורות על פתיחת חקירה דחופה נגד נתניהו בגין הסתה: "25 שנים בדיוק אחרי שעמד על המרפסת בכיכר ציון והיה אמון על מערך הסתה שהוביל לרצח רבין, מישהו חייב לעצור את הנאשם המסית מבלפור לפני שיישפך עוד דם".

עיתון הארץ גידי וייץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד