י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו בתיעוד

דרמה בברזיל: חרדי התעמת עם שודדים ויצא בנס "זאת הייתה טעות"

חרדי בשם מוטי רוטר נשדד כשהיה עם רכבו בכבישי ברזיל. מוטי התעמת איתם תוך כדי עמידה ברמזור, הם ניפצו את שמשת הרכב ופצעו אותו בידו ובראשו • "אני יודע שזאת הייתה טעות, זה יכול היה לעלות לי בחיים"

דרמה בברזיל: חרדי התעמת עם שודדים ויצא בנס "זאת הייתה טעות"
החרדי שנשדד בברזיל צילום: באדיבות המצלם

דבר ידוע הוא כי נסיעה בכבישי ברזיל כרוכה בסכנה ממשית מפני שוד אלים, במיוחד כאשר עוצרים ברמזור אדום.

מוטי רוטר, ישראלי לשעבר המתגורר בלונדון עם משפחתו, נסע לבקר את משפחתה של אשתו המתגוררת בברזיל, בצהרי היום אתמול (שלישי), שלושה שודדים ניסו לפרוץ לרכבו תוך כדי נסיעה ולגנוב את מכשיר הפלאפון, מוטי התעמת איתם תוך כדי עמידה ברמזור, הם ניפצו את שמשת הרכב ופצעו אותו בידו ובראשו.

מוטי סיפר ל"בחדרי חרדים" על הדרמה הגדולה: "אתמול נסעתי עם משפחת אשתי יחד עם אשתי בכבישי סאו פאולו, אני בא לפה שלוש פעמים בשנה לבקר את משפחת אשתי, ותוך כדי הנסיעה אני נתקל בשלושה שודדים שניפצו אל החלון של הרכב וניסו לגנוב ממני את הפלאפון עליו היה מותקן הווייז, אני נלחמתי איתם ולא נתתי להם, הפלאפון נפל והם ניסו לקחת אותו מרצפת הרכב, וכל זה כשהרכב עומד ברמזור אדום ללא יכולת לזוז, רק כשהרמזור התחלף הצלחתי לברוח משם".

מוטי רוטר לאחר השוד

מוטי, שף במקצועו, מספר כי הוא מתכנן לעשות מסיבת הודיה כשהוא יהיה חזרה בלונדון. "היה לי נס גדול, אני אעשה מסיבת הודיה, כי בברזיל כולם יודעים שאסור להתעמת עם שודדים, הם יורים במי שמתעמת איתם, אבל אני עם האינסטינקט הישראלי שלי כן התעמתי, אבל אני יודע שזאת הייתה טעות, זה יכול היה לעלות לי בחיים, למזלי לא היה להם נשק, הצלחתי לברוח כולי מדמם".

מוטי נסע משם למרכז רפואי, שם קיבל טיפול במקום, מוטי אומר כי הוא לא מפחד לנסוע בכבישים בברזיל אחרי התקרית, אבל זה כן מלחיץ: "חמי וחמותי כבר נתקלו בדברים האלה, אז בשבילם זה רגיל, אני זה פעם ראשונה, ולכן נלחמתי עם השודדים, אבל חשוב לציין לכל מי שקורא את זה, שאסור להתעמת עם השודדים, חייבים לתת להם מה שהם מבקשים, הם רוצחים פה חופשי".

ברזיל שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד