י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשורה משמחת

מזל טוב כפול: שתי הגיסות ילדו בת בהפרש של שעה

בשורה משמחת התבשרה לסבא ולסבתא כאשר לשני בניהם מיבניאל, נולדו בנות בהפרש של שעה, שתי הגיסות מספרות כיצד שמחו למשמע הבשורה וכיצד חלקו יחדיו בחדר במחלקת היולדות

מזל טוב כפול: שתי הגיסות ילדו בת בהפרש של שעה
האחים לבית ריימונד צילום: דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה

שמחה כפולה למשפחת ריימונד, בחדר הלידה של המרכז הרפואי פדה-פוריה. האחים  עמרם ואיתי ריימונד (יבניאל) הגיעו שניהם עם נשותיהם, באותו יום לחדר לידה. שני האחים לא תארו לעצמם שהנשים שלהם פייגא ומלכה, ילדו ביחד, בהפרש של כמה שעות.

שתי הגיסות חלקו יחד חדר במחלקת יולדות, הן סיפרו על צירוף המקרים המרגש ועל החמות שלהן שעברה מחדר לידה אחד לשני. הראשונה, הייתה פייגא אשתו של עמרם.  פייגא הגיעה לחדר לידה ביום ראשון, לפנות בוקר כשהיא בשלבי לידה מתקדמים, כעבור שעתיים נולדה בשעה טובה, בתם השנייה של עמרם ופייגא לה קראו ההורים יעל. בעוד פייגא מתאוששת בחדר לידה,  היא קיבלה הודעה מגיסתה מלכה שהיא בדרכה מיבנאל למרכז הרפואי פדה-פוריה.

מלכה ואיתי הגיעו לחדר הלידה לאחר שהחלו למלכה צירי לידה מוקדם מהצפוי.

באותו ערב, בשעה 18:00 יצאה לאוויר העולם בתם הבכורה. מלכה סיפרה: "ילדתי בשבוע 37 ופייגא ילדה בשבוע 42 ולכן לא האמנו שניפגש בחדר לידה".

פייגא סיכמה: "הייתה לנו חוויה מדהימה, צחקנו על זה כמה פעמים בבית אבל לא האמנו שזה באמת יקרה כי תאריך הלידה המשוער שלנו היה בהפרש של חמישה שבועות! אני רוצה להודות לכל הצוות על החוויה הנפלאה שהיתה לנו, ועל היחס המדהים שקיבלנו!" 

לידה חדר לידה מרכז רפואי בית חולים פוריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד