י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בכיות וזעקות שבר מכל עבר

קשה לצפייה: פצועים ועצורים בזמן פיזור חתונה בגבעת זאב • צפו

כוחות משטרה הגיעו הערב חמושים ב-M16 לפזר חתונה חרדית בגבעת זאב, עצרו את אחד המשתתפים וקנסו את בעל הבית | בתיעוד קשה שצולם במהלך פיזור החתונה, נראה אחד המשתתפים מובל למעצר כשהוא מדמם ובמצב מעורפל, לאחר שע"פ עדי ראיה השוטרים היכו אותו 

קשה לצפייה: פצועים ועצורים בזמן פיזור חתונה בגבעת זאב • צפו
אחד המשתתפים נעצר כשהא מדמם צילום: צילומסך

תיעוד מטריד המתפרסם ברשת בשעה האחרונה, מציג תמונות קשות מחתונה שהתקיימה הערב (רביעי) ביישוב גבעת זאב הסמוך לירושלים. בתיעוד, נראים שוטרים מובילים את אחד העצורים, ככל הנראה במהלך אכיפה שהתקיימה במקום, כשהוא מדמם מפניו, שברקע נשמעים בני המשפחה זועקים לעזרה.

במשטרה ניסו להסביר את התיעוד הקשה שמעורר סערה, וטענו כי חלק מהמשתתפים הפריעו לשוטרים בביצוע תפקידם ותקפו אותם. מנגד, אורחים שהשתתפו בחתונה טוענים כי השוטרים הפעילו כח רב כלפי הנוכחים במקום ותקפו באלימות ללא כל סיבה.

צפו > גרסת המשטרה לפיזור החתונה בגבעת זאב: "נזרקו בקבוקי זכוכית"

על פי המשטרה, לפני זמן קצר הוזעקו כוחות לבית בישוב גבעת זאב בעקבות אירוע שהתקיים במקום תוך הפרת התקנות.

במשטרה טוענים, כי השוטרים שהגיעו למקום, הבחינו בעשרות אנשים ששהו בבית ובחצר בניגוד לתקנות וביקשו מהם לעזוב את המקום.

לטענת המשטרה, חלק מהנוכחים החלו להתגודד סביב השוטרים, הפריעו להם בביצוע תפקידם ותקפו אותם. חשוד אחד נעצר לחקירה ולבעל הבית נרשם קנס על סך 5000 שקלים.

בתיעוד, נראים לוחמי משמר הגבול מגיעים לחתונה כשהם מצוידים בנשקים, מה שמעלה עוד יותר את הביקורת על התנהלות המשטרה באירוע "השוטרים הגיעו כאילו הם נכנסים לזירת פיגוע", סיפר אחד הנוכחים בחתונה ל'בחדרי חרדים', "הם הפעילו אלימות קשה לעיני הילדים שהיו במקום, זה מזעזע", הוא הוסיף.

אב הכלה סיפר לאתר ynet כי "השוטרים התנהגו בצורה זוועתית. שמנו מסכות. פתחו לבן שלי את הראש. רצו לעצור את אשתי. כולנו שמנו ידיים שישימו לנו אזיקים. כדי שיראו מה זה משטרת ישראל. הבן שלי גמול מאלכוהול חמישה חודשים. אך אחד לא שתה שם. עשינו חתונה לפי החוק. השכנים התקשרו".

כזכור, מוקדם יותר היום העלה חבר הכנסת יצחק פינדרוס הצעה במליאת הכנסת להקמת ועדת חקירה על התנהלות המשטרה באכיפת תקנות הקורונה. לבסוף, ההצבעה נפלה לאחר שלא הושג הרוב הדרוש. ב'יהדות התורה' התייחסו לאחר ההצבעה להחלטת ש"ס להתנגד לוועדת החקירה, ואמרו כי אם ש"ס לא הייתה מתנגדת הליכוד לא היה מתגייס להפיל את ההצעה.

השימוש בתיעוד נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים. אנו עושים מאמץ על מנת לאתר את בעל התיעוד. במידה וידועים לכם פרטים, אנא פנו אלינו למייל [email protected]

אכיפה קורונה אלימות שוטרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 140 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד